46 Reacties
één jaar geleden
Slaapt ze bij oma en opvang wel/niet in slaapzak wel/niet met deken? En bij jou anders? Of had je alles al aangepast op wat zij doen?
Je had het bedje op een andere plek gezet toch? Hebben jullie anders nog een andere kamer? Bij ons hielp de verhuizing mee qua langer slapen, zijn huidige kamer is veel stiller. Verhuizen is misschien wat overdreven 🙈.
één jaar geleden
Slaapt ze bij oma en opvang wel/niet in slaapzak wel/niet met deken? En bij ...
Ze slaapt overal met een slaapzak. Het verschil bij de opvang en oma was dat zij vooraf de slaapzak aandoen op het verschoonkussen en wij deden deze in bed bij haar aan. Stiekeme hoop dat dit het verschil maakte en wij gingen dit thuis ook doen. Geen verschil helaas.
Het bed stond eerst met de hoofdkant tegen de muur en nu hebben wij deze met de zijkant tegen de muur gezet. Ook geen verschil helaas.
Onze buren hebben een "bimbam" klok die een keer afgaat bij een half uur en volledig bij een uur. Die heb ik ook al de schuld gegeven van het slecht slapen. Kan slechts vragen aan de buren of ze een andere klok willen kopen😅 Verhuizen staat wel op de planning, wie weet wat dit in de toekomst zal doen
één jaar geleden
Ik heb een keer mijn vraag gesteld aan deze vrouw, via instagram. Zij ging toen helemaal meedenken. Ik heb daar toen veel aan gehad..
één jaar geleden
En ik heb een keer een verpleegkundige van het consultatiebureau thuis gehad op mijn verzoek, om mee te kijken