35 Reacties
2 jaar geleden
Wat leuk! Ik hoop nog lang door te mogen gaan met voeden, maar wilde toch ook al een sieraad, na lang zoeken heb ik er hier eentje besteld:
https://edelsmederij-elize.nl/product-categorie/moedermelk-sieraden/
Supermooie bedeltjes en sieraden. Echt vakwerk. Komt over 5 a 6 weken binnen en ben heel benieuwd 😊
2 jaar geleden
Bedankt, ik zou even kijken wat de mogelijkheden zijn wat betreft ontwerp van een sieraad.
2 jaar geleden
Ik volg even mee. Zou graag iets willen uitzoeken bij een juwelier/goudsmid in de winkel en niet van een plaatje op mn telefoon via internet.
Plaats van de juwelier maakt me niet uit. Desnoods ga ik het hele land door. Een mooie tijd verdiend een mooi sieraad waar ik 200% van overtuigd ben. Dat heb ik toch minder als ik via internet bestel.
2 jaar geleden
Ik heb de mijne besteld via loekoflove via Instagram.
Heel fijn en snel contact meerdere ontwerpen gezien voor definitive keuze. Krijg morgen het gouden hangertje binnen ben heel benieuwd!
2 jaar geleden
Dit is laatste schets. Op de foto lijkt die groot maar is in werkelijkheid 6mm.
2 jaar geleden
Reactie op AVB19
Ik volg even mee. Zou graag iets willen uitzoeken bij een juwelier/goudsmid ...
Bij elke goudsmid/edelsmid kan je langsgaan in het atelier 😊. Zo ook bij die ik tipte hieronder! Ik denk echt het ritje waard
2 jaar geleden
Reactie op Lisavf
Mooi! Mag ik vragen wat de kosten zijn ?
Tuurlijk. €149,- exclusief ketting. Die heb ik zelf nog.
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Bij elke goudsmid/edelsmid kan je langsgaan in het atelier 😊. Zo ook bij d ...
Jaa gelijk even de site bekeken, ziet er goed uit! En fijn dat er een plek is waar je naartoe kan gaan.
Heb inmiddels wat mailtjes uitgezet voor hier in de buurt, anders ga ik het zeker overwegen als ik keer naar mn ouders in Groningen ga! Ligt dan mooi op de route 😃
2 jaar geleden
Reactie op Pogopanda
Mijn moedermelksieraad komt van bij moedersmooiste sieraden. Ze heeft prach ...
Is het ook mogelijk om bij haar ontwerpen aan te passen? Ik had toevallig ook iets gezien bij haar.
2 jaar geleden
Is het ook mogelijk om bij haar ontwerpen aan te passen? Ik had toevallig o ...
Ja hoor. Ik had een mooie ring in het goud gezien en deze heb ik wat laten aanpassen en in het zilver laten maken.
Gewoon een mailtje sturen met de vraag. Ze is heel erg toegankelijk en heeft fijn meegedacht over de mogelijkheden. 🙂
2 jaar geleden
Reactie op Papfles
Eigenlijk wilde ik niet omdat ik het een raar idee vond, maar nu ik de webs ...
Ik had echt precies hetzelfde, vond het eerst een raar idee maar nu heel mooi!
Ik vind het ook erg leuk dat mensen niet direct aan het bedeltje gaan zien waar het om gaat, maar dat dat iets van mij en mn dochter is, als aandenken (al hoop ik nog lang door te voeden). Vind ik wel leuk en bijzonder voelen ofzo.
2 jaar geleden
Reactie op Papfles
Eigenlijk wilde ik niet omdat ik het een raar idee vond, maar nu ik de webs ...
Ja, dat dacht ik ook en mijn vriend nog steeds. Maar door het geven van borstvoeding en het niet meer kunnen, realiseer ik hoe bijzonder het is.
Het is toch iets bijzonders tussen jouw en je kindje!