35 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een ring besteld op SoLilly. Je kan er ook oorbellen,kettingen, bedels voor aan pandora armbanden laten maken. Je kan er kiezen uit verschillende ontwerpen. De mijne komt eind mei aan 😊

2 jaar geleden

Wat leuk! Ik hoop nog lang door te mogen gaan met voeden, maar wilde toch ook al een sieraad, na lang zoeken heb ik er hier eentje besteld: https://edelsmederij-elize.nl/product-categorie/moedermelk-sieraden/ Supermooie bedeltjes en sieraden. Echt vakwerk. Komt over 5 a 6 weken binnen en ben heel benieuwd 😊

2 jaar geleden

Ik heb een ring ook van edelsmederij Elize. Heel mooi!

2 jaar geleden

Bedankt, ik zou even kijken wat de mogelijkheden zijn wat betreft ontwerp van een sieraad.

2 jaar geleden

Ik volg even mee. Zou graag iets willen uitzoeken bij een juwelier/goudsmid in de winkel en niet van een plaatje op mn telefoon via internet. Plaats van de juwelier maakt me niet uit. Desnoods ga ik het hele land door. Een mooie tijd verdiend een mooi sieraad waar ik 200% van overtuigd ben. Dat heb ik toch minder als ik via internet bestel.

2 jaar geleden

Ik heb de mijne besteld via loekoflove via Instagram. Heel fijn en snel contact meerdere ontwerpen gezien voor definitive keuze. Krijg morgen het gouden hangertje binnen ben heel benieuwd!

2 jaar geleden

Dit is laatste schets. Op de foto lijkt die groot maar is in werkelijkheid 6mm.

2 jaar geleden

Reactie op Konijntje1

Dit is laatste schets. Op de foto lijkt die groot maar is in werkelijkheid ...
Mooi! Mag ik vragen wat de kosten zijn ?

2 jaar geleden

Reactie op AVB19

Ik volg even mee. Zou graag iets willen uitzoeken bij een juwelier/goudsmid ...
Bij elke goudsmid/edelsmid kan je langsgaan in het atelier 😊. Zo ook bij die ik tipte hieronder! Ik denk echt het ritje waard

2 jaar geleden

Mijn moedermelksieraad komt van bij moedersmooiste sieraden. Ze heeft prachtige ontwerpen op haar website staan. Ook een heel fijn contact gehad via mail en het uiteindelijke resultaat is prachtig! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Lisavf

Mooi! Mag ik vragen wat de kosten zijn ?
Tuurlijk. €149,- exclusief ketting. Die heb ik zelf nog.

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Bij elke goudsmid/edelsmid kan je langsgaan in het atelier 😊. Zo ook bij d ...
Jaa gelijk even de site bekeken, ziet er goed uit! En fijn dat er een plek is waar je naartoe kan gaan. Heb inmiddels wat mailtjes uitgezet voor hier in de buurt, anders ga ik het zeker overwegen als ik keer naar mn ouders in Groningen ga! Ligt dan mooi op de route 😃

2 jaar geleden

Reactie op Pogopanda

Mijn moedermelksieraad komt van bij moedersmooiste sieraden. Ze heeft prach ...
Is het ook mogelijk om bij haar ontwerpen aan te passen? Ik had toevallig ook iets gezien bij haar.

2 jaar geleden

Is het ook mogelijk om bij haar ontwerpen aan te passen? Ik had toevallig o ...
Ja hoor. Ik had een mooie ring in het goud gezien en deze heb ik wat laten aanpassen en in het zilver laten maken. Gewoon een mailtje sturen met de vraag. Ze is heel erg toegankelijk en heeft fijn meegedacht over de mogelijkheden. 🙂

2 jaar geleden

Eigenlijk wilde ik niet omdat ik het een raar idee vond, maar nu ik de websites heb bekeken vind ik het toch wel heel mooi

2 jaar geleden

Dit is mijne! Een maantje van moedermelk samen met de geboorte steen van mijn dochter

2 jaar geleden

Reactie op Papfles

Eigenlijk wilde ik niet omdat ik het een raar idee vond, maar nu ik de webs ...
Ik had echt precies hetzelfde, vond het eerst een raar idee maar nu heel mooi! Ik vind het ook erg leuk dat mensen niet direct aan het bedeltje gaan zien waar het om gaat, maar dat dat iets van mij en mn dochter is, als aandenken (al hoop ik nog lang door te voeden). Vind ik wel leuk en bijzonder voelen ofzo.

2 jaar geleden

Reactie op Loates

Dit is mijne! Een maantje van moedermelk samen met de geboorte steen van mi ...
Wow! Heel mooi! Mag ik vragen wat voor steen het is? Ik zou graag opaal willen verwerken in het sieraad, maar ik moet nog even bedenken hoe

2 jaar geleden

Reactie op Papfles

Wow! Heel mooi! Mag ik vragen wat voor steen het is? Ik zou graag opaal wil ...
Dankjewel :) Het is een saffier. Hij is blauw maar oogt groenig door het gouden omhulsel van de ring waar de steen in gelegd is.

2 jaar geleden

Reactie op Papfles

Eigenlijk wilde ik niet omdat ik het een raar idee vond, maar nu ik de webs ...
Ja, dat dacht ik ook en mijn vriend nog steeds. Maar door het geven van borstvoeding en het niet meer kunnen, realiseer ik hoe bijzonder het is. Het is toch iets bijzonders tussen jouw en je kindje!