35 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Loates

Dit is mijne! Een maantje van moedermelk samen met de geboorte steen van mi ...
Heel erg mooi! Mag ik vragen waar je deze ringen hebt laten maken? Ik ben ook op zoek naar zo’n soort ring, maar ik heb nog niet zo’n mooie gevonden 😊

2 jaar geleden

Reactie op prisvae

Heel erg mooi! Mag ik vragen waar je deze ringen hebt laten maken? Ik ben o ...
Bij mimmie sieraden https://instagram.com/mimmiesieraden?igshid=YmMyMTA2M2Y=

2 jaar geleden

Mijn ring van solilly

2 jaar geleden

https://tantetaat.nl/ Ik ben heel blij met het resultaat!!

2 jaar geleden

Hebben meer mensen inmiddels al foto's van het eindresultaat? 😊 Ik wil ook zo graag een mooie unieke ring.❤️ Liefst bij een goudsmid/edelsmid hier in de buurt. Het eerste ding is dat ik steeds nog niet durf te bellen. As in een sieraad is normaal, maar melk misschien wel een dingetje lijkt me. En daarnaast als ik op sites van juweliers hier in de buurt kijk zie ik onder tabje 'ons werk' oid allemaal oudbollige dingen. 😂 Totaal niet van deze tijd of iets moois wat wij dames willen. Vraag me af of zo iemand je wensen dan wel goed interpreteert. 😉

2 jaar geleden

Reactie op Laurieee

Hebben meer mensen inmiddels al foto's van het eindresultaat? 😊 Ik wil ook ...
De mijne verwacht ik in de loop van december, zo zin in! Ik kom zelf uit de buurt van Dordrecht en ben bij Edelsmid Elize geweest in De Hoeve. Kort gezegd: AANRADER! Super lieve vrouw, neemt de tijd, en het is écht haar ding. Ze heeft een website. Ben ook bij verschillende goudsmeden en edelsmeden in de buurt geweest, voelde niet goed.

2 jaar geleden

Reactie op AVB19

De mijne verwacht ik in de loop van december, zo zin in! Ik kom zelf uit d ...
Thanks voor je reactie. Ik ben benieuwd! Post je een foto? Op het algemene forum las ik ook heel erg veel goede reacties en reviews over Tante Taat. 😉

2 jaar geleden

Deze op m’n middelvinger heb ik besteld via moeders mooiste. Echt heel blij mee! Dit is wel witgoud. En ipv een geboortesteden heb ik er zirkonia in laten zetten zodat hij matched met mijn trouw- en verlovingsring.

2 jaar geleden

Reactie op Laurieee

Thanks voor je reactie. Ik ben benieuwd! Post je een foto? Op het algemene ...
Doe ik! Help me herinneren als ik het vergeet 🙈

2 jaar geleden

Ik heb die van mij nu een week. Laten maken bij Edelsmederij Elize. Echt een aanrader, ze denkt heel erg mee!

2 jaar geleden

Met gravure, trouwens. Heb de naam en geboortedatum laten graveren (in de ring zelf).

één jaar geleden

Ik heb 'm vandaag binnengekregen. Zo onwijs blij mee! 🤩

één jaar geleden

Reactie op AVB19

Ik heb 'm vandaag binnengekregen. Zo onwijs blij mee! 🤩
Goed dat ik hier weer even aan herinnert wordt, voel aan alles dat de bv hier een aflopende zaak is (of misschien stress ik weer eens om niks), maar ik heb al veel ringen. Iemand ook iets anders moois gedaan? Kettinkjes houd ik niet zo van.. ideeën voor armbandjes? Of nog iets waar ik niet aan heb gedacht?