5 Reacties
vor einem Jahr
Mijn dochter heeft vooral moeite met vast voedsel savonds. Dit is al vanaf dat ze 1 jaar oud is en deze week wordt ze 2. Echter eet ze dan specifiek aardappelen, vlees en groente niet. Wanneer ik spaghetti maak of pizza eet ze het zo op. Vandaar dat ze met enige regelmaat nog potjes krijgt. Ene keer 12+, 15+ of 18+. Is ook maar net hoe haar tand ernaar staat. Wij hebben het maar een beetje voor lief genomen omdat ze wel eet. Als we er een strijd van maken ben ik bang dat ze dan helemaal met alles minder en slechter gaat eten
vor einem Jahr
Hier is het ook sinds paar maanden drama. Voornamelijk avond eten. Bij ons eet hij het alleen als bijvoorbeeld pasta sauzen zijn gepureerd. Wij hebben het idee dat het voornamelijk structuur is. Wij doen met avg altijd een bordje maken met wat wij eten en een apart bordje met of een potje of iets van pasta of rijst uit de vriezer. Wij merken als hij de keuze krijgt wel sneller geneigd is om het eten te proeven wat wij eten. Eindigt nog steeds vaak op de grond maar zonder geweld proeft tie toch en krijgt hij zijn vitamines binnen via het alternatief wat er naast staat. Sons weigert hij ook dat, omdat het geen brood is(het is een echt brood eter) dan gaat hij toch zonder eten naar bed. Zijn record staat op 7 dagen geen avond eten. Uiteindelijk is die wel iets gaan eten maar mag helaas geen naam hebben.
vor einem Jahr
Ja dus heel herkenbaar voor iedereen met een dreumes /peuter. Ze is niet echt een dikkerds weegt nu 13.2 kg dus lijkt alsof ze best slank is maar haar mentale ontwikkeling is wel weer goed. Ze praat enigzins woordjes, snapt veel. Dus hopelijk is het een fase en moet ik me erbij neerleggen dat ik haar dan moet aanbieden wat ze wel lust ipv niets.