32 Reacties

één jaar geleden

Viel reuze mee!! Een week later kreeg ze wat koorts en dat was het gelukkig!

één jaar geleden

Hier heb ik er eigenlijk niks van gemerkt moet ik heel eerlijk zeggen. 😊 Maarja verschilt zooooo erg per kindje. Je bedoeld die 13 maanden prikjes toch?

één jaar geleden

Reactie op Ree1994

Hier heb ik er eigenlijk niks van gemerkt moet ik heel eerlijk zeggen. 😊 M ...
Jaaa eigenlijk viel hij rond kerst toen uitgesteld en 3 weken geleden arts ziek. Dus nu alsnog later maar innd dat prikje😊

één jaar geleden

Overslaan kan natuurlijk wel? Waarom zou dat niet kunnen? Wij hebben de vorige ook 2x verzet vanwege ziekte en nu deze laatste ook bewust later om er meer tijd tussen te laten. Jij bent de ouder en alleen jij beslist wanneer je kind een vaccinatie krijgt hoor 😉

één jaar geleden

Hier de 13mnd ook 3x uitgesteld door ziekte. Uiteindelijk heeft ze het gekregen toen ze helemaal hersteld was. Ik heb er ook écht tegenop gezien na alle verhalen over deze vaccinatie en dat ze nu hierdoor weer dus ziek zou worden. He-le-maal niks! Geen koorts, rode vlekjes of andere symptomen. Zelfs geen last van haar armpjes gehad (wat wij dan konden zien). Het kan dus ook echt meevallen gelukkig!

MOD

één jaar geleden

Mijn zoontje was ook ziek toen hij de 14 maanden prikken moest halen. Ik heb ze last minute verplaatst naar aanstaande vrijdag. Voelde voor mij fijner.

één jaar geleden

Ik voel met je mee❤️ Die van mij krijgt het week erop.. ook uitgesteld. Maar ik zie er ook zwaar tegen op!

één jaar geleden

Hier nergens last van gehad! Terwijl hij van de dktp prikken elke keer flink ziek werd.

één jaar geleden

Viel hier ook heel erg mee!

één jaar geleden

2 dagen koorts na een week. Maar voor de rest niet veel last van gehad

één jaar geleden

Mijn meisje heeft er geen kast van gehad...

één jaar geleden

Heb gelukkig nu minder stress voor morgen🥰

één jaar geleden

Mijn dochtertje was ook ziek voor de prik, mocht hem toen ook niet want ze was niet 24uur koorts vrij. Heb hem paar weekjes later mogen zetten. Beetje koorts gehad paar daagjes voor de rest geen klachten gehad.

één jaar geleden

Mijn dochter had er geen last van tenzij ze er ooronsteking van kunnen krijgen maar dat lijkt me sterk en aan de andere kan ziek worden ze.in deze maanden toch wel

één jaar geleden

Hier een week later een half dagje koorts. Lekker knuffelen, hydrateren en ze was er zo weer bovenop :)

één jaar geleden

Twee daagjes beetje ziek geweest, maar was vooral lekker knuffelen 🥰

één jaar geleden

Wij hebben niks gemerkt aan onze dochter van deze prikjes terwijl ze van de dkt etc echt 40° + en doodziek was

één jaar geleden

Hier niks van gemerkt, terwijl mijn zoontje van die andere vaccinaties veel last heeft gehad. Ik heb me dus ook zorgen gemaakt om niks 😁

één jaar geleden

Oooh alsof ik mijn eigen verhaal lees!! Hier ook uitgesteld vanwege 2x dubbele oorontsteking. En gisteren de prikjes gehad. Ik zag er zo tegenop door al die verhalen🫥😔 Gisteren aan het eind van de dag wat koorts, maar voor de rest merkten we niks. Vandaag wel huilend wakker uit z'n middagdutje, maar die verrekte hoektand gaat doorkomen! Dus ik zet het nu even daarop. Ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat. Maar ik snap volkomen hoe spannend het is!

één jaar geleden

Mijn dochter was een beetje moe en beetje huilerig paar dagen erna, maar zat was het gelukkig. Geen koorts of ziek.🙂