35 Reacties

één jaar geleden

Hier duurt t middag slaapje al een paar dagen max 45 minuten. Echt niet lang zou je zeggen. Toch duurt t eeuwen voordat ze savonds een keer in slaap valt. Elke keer als ik denk oh nu is ze stil hoor ik haar weer allerlei dingen kwebbelen. T zou toch niet zijn dat ze nu al geen middag dutje meer nodig heeft? Paar weken geleden leek ze er echt nog wel baat bij te hebben...zucht..m

één jaar geleden

Reactie op SF

Hier duurt t middag slaapje al een paar dagen max 45 minuten. Echt niet lan ...
Ja frustrerend hè. Ik snap er soms niks van, dan is ze om kwart over 2 wakker: slaapt ze om 21.30. Gisteren was het warm en hadden we veel mensen op bezoek met bbq, dus had haar lang laten slapen tot 16.00 u en toen sliep ze om 20.00u Schiet mij maar lek 😅

één jaar geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Onze dochter had de afgelopen maand zeker een uur nodig om in slaap te vallen. Dit deed ze wel zelfstandig. Dat is nu over gegaan in hard huilen bij het in slaap vallen en ernaast moeten blijven zitten. + 2x per nacht hetzelfde verhaal 😵

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Hoe gaat het nu bij jullie? Onze dochter had de afgelopen maand zeker een u ...
Hier ook zo. Eerst paar weken dat ik dacht wat duurt het toch lang ik hoor haar nog spelen / brabbelen / roepen. En toen opeens 2x een nacht dat ze er ook bij ging huilen. 1x ben ik maar een uur bezig geweest, aan t begin van de avond. 1x tot 3 uur snachts. Uiteindelijk lukte het haar dan toch, toen ik t heel duidelijk uitlegde dat ze weer terug ging naar bedje. Sinds dit weekend gaat het opeens wel weer beter: snel in slaap vallen, niet al te vroeg wakker en weer een wat langer dutje overdag. Heel verschillend dus, ik denk echt slaapregressie. Ze was nog niet zo ver met praten en nu hoor ik opeens weer een hele grote vooruitgang. Heb je ook weer flashbacks naar de babytijd? Dat je denkt niet weer terug bij af he.

één jaar geleden

Reactie op SF

Hier ook zo. Eerst paar weken dat ik dacht wat duurt het toch lang ik hoor ...
1x tot 3u 😵 Jeetje, wat kan je je dan wanhopig voelen he... Jaaaa, precies dat! Je hoopt zo dat het eindelijk voorbij is maar het blijft onvoorspelbaar. Ik hoop ook op de slaapregressie. Idd veel vooruitgang in haar ontwikkeling maar jeetje wat duurt dit lang. En het wordt dus alleen erger ipv beter🙈

één jaar geleden

Ik heb vannacht voor het eerst op een matras naast haar bedje geslapen na een drama nacht dinsdagavond. Ze is minstens 10x huilend omhoog gekomen en bij mijn sssst, gelijk weer neer geploft en slaap herpakt Ik ben van plan om dit te doen tot die 10x naar 1/2x terug gebracht is. Vind 't alleen erg spannend.. Ben ik nu weer nieuwe slechte gewoontes aan het creëren? 10x in de nacht op de grond naast haar bedje zitten tot ze weer in slaap valt zie ik ook echt niet meer zitten🙈

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Ik heb vannacht voor het eerst op een matras naast haar bedje geslapen na e ...
Ooh wat zwaar he! Maar miss gaat het vanacht wel weer helemaal anders? Vind er vaak maar geen pijl op te trekken. Zo kwam ik haar gisteren een uur eerder ophalen bij de gastouder. Werd er gezegd oh ze slaapt nog (het was 16.00 uur! Hoe dan!). Dus ik voorspelde ook weer drama. Maar ze sliep s avonds haar gewone bedtijd binnen 10 minuten en gewoon de volledige nacht doorgeslapen.

één jaar geleden

Reactie op SF

Ooh wat zwaar he! Maar miss gaat het vanacht wel weer helemaal anders? Vind ...
Wat een geluk! Dus er is licht aan het einde vd tunnel 🤪🤣

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Wat een geluk! Dus er is licht aan het einde vd tunnel 🤪🤣
Nou hier weer iets nieuws en dat is extreem vroeg wakker. En ze is nu trouwens flink aan t mopperen in bed en ging gelijk staan toen ik wegliep. Ben nu eigenlijk aan het aftellen wanneer t huilen begint. Stom he word er gewoon zenuwachtig van. Hoe is het bij jou gegaan afgelopen nachten?

één jaar geleden

Wat vervelend! Hoe laat is ze dan wakker? Hier was het normaal gesproken van 19u tot 6u maar afgelopen weken was 5:15 ook iets wat regelmatig gebeurde. Een stuk later in slapen en eerder wakker 🤷🏻‍♀️ Die zenuwen herken ik. Voel het gewoon door m'n buik gieren als ik haar weer hoor. Naar he 🙈 Inslapen duurt ongeveer een uur. Gelijk huilen bij weg lopen dus ernaast gelegen tot ze sliep. Avonden/ nachten zeker 15/20x heel even wakker geweest en stoppen met huilen zodra ze je hand voelt. Dan ontspant ze en is ze weg. Nog nooit eerder meegemaakt dit. Vanavond slaapt m'n vriend naast haar en kan ik even bijtanken. Tijdens slaapregressies kon ze nog wel eens 2x per nacht wakker worden maar zo vaak is wel extreem. En dat blijven checken of je er nog bent en je perse willen voelen. Ze is ook ineens bang vd stofzuiger en van auto's "auto, boem, au" Terwijl ze altijd zo fearless was. Toch iets in de ontwikkeling?

één jaar geleden

Weer 300x wakker geweest. Vanmorgen gaf ze pijn aan in haar mondje. KOMEN ER KIEZEN DOOR ROND DEZE TIJD??

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Weer 300x wakker geweest. Vanmorgen gaf ze pijn aan in haar mondje. KOMEN E ...
Jeetje wat zwaar! Bij ons viel t mee dit keer. Ben 2x terug geweest en bij de tweede keer duidelijk zeggen dat ze hierna gaat slapen zei ze ja. Toen een rustige nacht. Ik denk wel hoor kiezen. Ik voel bij mijn dochter twee dikke bobbels onder bij de laatste kiezen. Nog niets te zien maar wel af en toe zure luiers. En inderdaad een sprongetje.

één jaar geleden

Nu begon ze hier met het dutje ook al strijd te maken...uiteindelijk slaapt ze nu dus wel

één jaar geleden

Hoe toevallig, ik heb dit nu ook en ben radeloos! Wij hebben ook Wakker 7:00/8:00 Middag 12:30-15:30/16:00 Avond 19:00/20:00 Gelukkig gaat het nu de laatste dagen weer helemaal goed en ik weet dat ze graag slaapt maar ik hoop zo dat het de kiezen waren want de afgelopen 2 weken was echt drama tot 11 u in de avond. Heel veel thee en boekjes lezen…

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Weer 300x wakker geweest. Vanmorgen gaf ze pijn aan in haar mondje. KOMEN E ...
Jazeker kan dat! Wat goed dat ze aan kan geven dat ze pijn heeft in haar mondje! Mijn zoontje heeft in 4 weken tijd 3 achterste kiezen doorgekregen🤯 dus de periode van kiezen doorkomen kan zeker. En in combinatie met richting de 2 jaar is dat af en toe gewoon heel pittig. Zowel in slaap als gedrag. Maar nogmaals, super knap dat ze het zelf aangeeft. Dat neemt niet weg dat het voor jullie heel pittig is. Sterkte🍀