6 Reacties
één jaar geleden
Hier is m'n dochter gister 13 maanden geworden. Ze staat niet, trekt zich niet op en loopt dus ook niet. Tijgeren/kruipen ook niet eens, ze rolt de hele kamer door. Ik kan haar wel ffe aan de tafel laten staan. Ik ben vorige week bij een kinderarts geweest in het zh, en die maakt zich er totaal geen zorgen om.
één jaar geleden
Hier 14 maanden en loopt ook nog niet, gaat sinds deze week wel zelf staan.
Gaan al een tijdje naar de kinderfysio omdat hij bv ook pas rolt sinds hij 9 maanden is. De fysio zegt dat er niets aan de hand is en dat hij zich verder goed ontwikkeld.
We hebben veel aan haar tips en zien onze zoon steeds vooruitgaan als we de oefeningen doen, dus ik zou zeker eens langs een kinderfysio gaan! Geeft ongetwijfeld wat rust.
één jaar geleden
Ik herken me er niet in (dochter van 20okt stond zelfstandig 3 dagen na haar 1e verjaardag en sinds 3 weken loopt ze) maar de kinderfysio kan je wel echt verder helpen!
één jaar geleden
Onze dochter is van 26 oktober en loopt nog niet. De rest doet ze wel, maar we merken soms dat ze ook even stilstaat qua ontwikkeling. Dan denk je “die gaat binnenkort wandelen” en dan ontwikkelt ze ineens een ander gedeelte. Dan kletst ze je ineens meer na bijvoorbeeld. Zo lees ik ook het verhaal van ds1610 en ter vergelijking: onze dochter heeft 8 tandjes en haar zoontje 18(!). Ieder kind ontwikkelt zich anders en eigen tempo.
Heb je het idee dat ze pijn heeft als ze staat? Altijd goed om het te laten checken of een bezoekje te brengen aan een osteopaat.
Verder een blije dreumes of merk je andere dingen?