47 Reacties
2 jaar geleden
16 weken zwanger van een tweeling en onze dochter is van 20 okt vorig jaar.
2 jaar geleden
Reactie op Kattenmeisje
Ja precies! En ik ben ook echt geen heilig boontje, want heel stiekem zou i ...
Ik denk ook er indd wel veel aan en wil er het liefste vier soms als ik denk k echt rijk zou zijn nog wel meer haha en dan het compenseren door bossen te kopen ofoz haha.
Maar... Ja de wereld wordt volkeren toch kunnen we ons pensioen al niet betalen enzo het is moeilijk! Kinderen maken de wereld ook mooi, en we leven wel steeds bewuster vooral onze kinderen merk ik.
Wij maken altijd het grapje dat mijn zus en partner geen kinderen gaan krijgen of willen dus wij het voor hun erbij doen 🤣
2 jaar geleden
Voor wat betreft kinderen ben ik persoonlijk niet bezig met het klimaat of de gevolgen. Mijn gevoel zegt dat ons gezin, 2 zoons, nog niet compleet is. Ik maak me meer zorgen om het financiële aspect voor ons gezin, kunnen we een derde wel betalen of hem/haar bieden wat die nodig heeft. We proberen zo goed mogelijk milieubewust te leven (afval scheiden, minder vlees, vaker de fiets, binnenkort een energieneutrale woning). Het klimaat is voor mij geen reden om geen kinderen (meer) te krijgen. Voor mijn gevoel compenseren we genoeg op andere vlakken en daarom staat het niet ter discussie. Alle begrip voor mensen die er wel zo over denken natuurlijk.