14 Reacties
één jaar geleden
Reactie op VRB2123
Mijne krijgt ook gewoon nog fles van de action hoor..
Ik maak me soms zorgen omdat veel kindjes van haar leeftijd al uit een glas kunnen drinken of uit een rietje en mek dochtertje wil niet...en krijg ook vaak commentaar dat het slecht is voor haar tandjes dat ze nog uit een gewone fles met een speen drinkt...
één jaar geleden
Bij ons drinkt ze ook uit een beker met een tuitje! Die staat de hele dag gevuld met water om tussendoor te drinken. Drinkbeker krijgt ze tijdens maaltijden. Ze vindt het veel te leuk om met dingen te gooien.
Dus bij ons is het beide! Ik zou me er niet zo druk om maken. Zolang er geen suikers in zitten kan het geen kwaad en gewoon samen blijven oefenen.
Biedt bv water aan in een flesje en melk of iets ander in drink beker. Misschien werkt dat wel?
één jaar geleden
Hier ook nog steeds uit de fles. Voor een tijdje dronk ze uit een beker met rietje maar nu snapt ze het ineens niet meer😅. Ik heb me ook erbij neergelegd, ze zullen toch niet voor altijd uit de fles blijven drinken, er komt een dag dat ze uit een beker drinken
één jaar geleden
Hier ook lange tijd geprobeerd maar merkte dat hij beste dronk uit een normale fles waar die ook melk in kreeg.
Ik heb daar ook elke x Ranja in gedaan.
Nu ineens dronk die uit de rietjes beker van mijn vriendins zoontje
Ineens snapte die het.
Dus ik ga nu langzaam over op dat.
Komt allemaal vanzelf 🤗
één jaar geleden
Hier alleen nog een munchkin beker. Soms bieden wij het zelf in een glas of beker aan. Rietjesbeker snapt hij nog niet
één jaar geleden
Hier krijgt ze ook nog steeds water uit een fles. Ik bied ook elke dag de Munchkin beker aan maar ze verslikt zich nog vaak, spuugt het voor de grap uit over haar shirt en drinkt stukkennnnn minder daaruit.
Vind het wel zonde want een speentje krijgt ze hier echt alleen in bed maar genoeg vocht binnen krijgen vind ik dan toch het belangrijkste...
één jaar geleden
Ik had toevallig dezelfde vraag. Onze jongedame van ruim 14 maanden drinkt water prima uit een beker/glas. Maar melk moet en zal in de fles. Die weigert ze als ik die aanbied in een beker of rietjes beker...
Herkent iemand dit? Tips om haar de melk uit een gewone beker/rietjesbeker te laten drinken?
één jaar geleden
Reactie op Ricky0909
Ik had toevallig dezelfde vraag. Onze jongedame van ruim 14 maanden drinkt ...
Hier hetzelfde.
Ik ben de melk in het flesje nu kouder aan het aanbieden.
Laatst 3 slokken melk uit een gewone beker. Maar, daarna wil hij niet meer.
Melk moet in een flesje.
één jaar geleden
Reactie op Ricky0909
Ik had toevallig dezelfde vraag. Onze jongedame van ruim 14 maanden drinkt ...
Ik bied elke ochtend de melk in de rietjesbeker aan. Meestal geen succes maar vanmorgen dronk ze hem bijna leeg! Hopelijk zet dit door. In de avond krijgt ze vaak ook nog een fles maar ben bang dat die nog even blijft 😬