7 Reacties

één jaar geleden

Lekker hier blijven wonen!!

één jaar geleden

Advocaat in handen nemen. Want hier gaat iedereen onder lijden

één jaar geleden

Gewoon zeggen wat je ervan vind en dat hij jou anders moet benaderen/behandelen. Dat het op deze manier voor jou niet gaat werken. Jullie hebben samen een kleine. Dus moeten goed samenwerken voor de kleine. Al is dat vaak lastig. Hij is een ex en dan kan hij zeker niet verwachten dat jij met hem mee gaat. Het is zijn keuze en hij moet het maar zien hoe hij het doet, om contact met zijn dochter te onderhouden. Als mijn ex zoiets zou voorstellen zou ik hem recht in zijn gezicht uitlachen!

één jaar geleden

In hoeverre vertrouw je hem? Heeft hij gezag over jullie dochter? Zo ja, dan zou ik even zorgen dat de gemeente weet dat hij geen paspoort voor haar aan mag vragen voor het geval dat die haar mee wilt nemen zonder jouw toestemming.

één jaar geleden

Ik weet niet of jullie iets vastgelegd hebben. Zo niet dan zou ik dat wel doen. Daarin kan je ook op laten nemen dat je wilt dat je binnen een half uur reizen van elkaar woont. En als hij dan de keus maakt om weg te gaan is dat zijn probleem, zijn keuze. En niks waar jij je op aan hoeft te passen.

één jaar geleden

Jemig, omdat hij zelf wilt verhuizen naar het buitenland, verwacht hij dat jij, samen met de kleine, naar het buitenland gaat verhuizen. Hele hoge en onrealistische verwachting! Het is zijn keuze om naar het buitenland te willen gaan en niet jouw keuze. Jij hebt jouw leven hier en blijf dat alsjeblieft vooral doen. Je bent niet gek! Ik kan me wel voorstellen dat je er helemaal gek van wordt. En wat goed, dat je ondanks alles, blijft zeggen dat hem de kleine niet wilt afnemen. Echt heel knap dat je die emoties aan de kant kan zetten. Zeker nu hij in een depressie zit en een verslaving heeft. Maar dat wilt niet zeggen dat hij alles kan bepalen. Ik zou wel even uitzoeken of hij alleen de kleine erkent heeft of ook het gezag heeft.

één jaar geleden

Hi allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Hij is wel erkend maar heeft verder geen gezag over haar. Die heb ik volledig. Daarnaast is haar paspoort bij mij. Het gaat meer om het idee dat hij me zo erg het gevoel geeft dat ik financieel er nooit uit zak komen en ik hem alsnog nodig zal hebben voor die kleine. Wat echt niet zo is! Hij geeft me ontzettend veel negatieve emoties constant! Hij komt heel denigrerend over. Ik MOET MOET MOET maar alles van hem.. en anders "heb ik een groot probleem". Het is vreselijk om zo om te gaan met iemand joh ik zou dit never nooit kunnen.