19 Reacties
één jaar geleden
Hier ook, Brinta met fruit, yoghurt met fruit, havermout (papa’s fav), broodje met wat ze wil, eitjes met avocado toast vinden we super lekker, soms een smoothie 🧋
één jaar geleden
2 bananen prakken in ovenschaal
200 gr Havermout erdoorheen
Besjes of ander fruit
Pindakaas
180gr 25min in de oven
Je krijgt dan een soort koek
Voor 3 dagen ontbijt :)
Je kan het de dag van te voren maken en eventueel invriezen
één jaar geleden
- Granenpapje met kaneel en geraspte appel of peer (soms schep ik het op eind nog paar happen naar binnen met een tweede lepel omdat ze al afgeleid is door andere dingen)
- Banaan-havermout pannenkoekjes (eindeloos veel inde vriezer, avond van te voren er even uithalen)
- Broodje/Boterham met smeerbeleg (kan niet eraf geplukt worden dus er wordt doorgegeten)
- Volkoren krentenbol is altijd een hit, maar krijgt ze bijna nooit 😅
één jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
2 bananen prakken in ovenschaal
200 gr Havermout erdoorheen
Besjes of ande ...
Klinkt lekker! Vraagje: hoe dik/hoog maak je de koeken? Dan weet ik tot hoe ver ik het moet uitsmeren
één jaar geleden
Reactie op Gebruikersnaamblabla
Klinkt lekker! Vraagje: hoe dik/hoog maak je de koeken? Dan weet ik tot hoe ...
Mijn ovenschaal is 23×23
Daar smeer ik het volledig plat in
één jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Mijn ovenschaal is 23×23
Daar smeer ik het volledig plat in
Mijn man kwam verrukt beneden “Zooo dit ruikt lekker!” Mijn dochter haalde haar neus er voor op, maar ze is niet fit (doorkomende kiezen, oorontsteking). Maar dit gaat er straks echt wel in. En anders eten we het zelf op haha
Dank je wel 😊
één jaar geleden
Reactie op Gebruikersnaamblabla
Mijn man kwam verrukt beneden “Zooo dit ruikt lekker!” Mijn dochter haalde ...
Haha, wat fijn! 🤩
Ik vind het zelf ook echt ideaallll om even mee te pakken terwijl ik in haast (altijd) de deur uit loop.
Vult enorm 👍🏼
één jaar geleden
Ik maak soms gezonde muffins of pannenkoekjes. Soms eten we avocado toast met ei. Soms rijstwafel met pindakaas en banaan (en klein beetje hagelslag). Soms muesli (havermout/yoghurt). Soms honey pops met melk. En int weekend nog weleens Turks ontbijt (tomaat/komkommer/omelet/jammetjes/olijven met brood etc). Denk dat ik de opties hier dan wel redelijk heb genoemd 😅
één jaar geleden
Reactie op sophje88
Hoeveel pindakaas doe je dan?
1 a 2 eetlepels maar de besjes zijn vooral de smaakmakers
één jaar geleden
Reactie op sophje88
Hij staat in de oven! Ben benieuwd!
Het is een succes! Hij wil geen brood meer denk ik, hij roept alleen maar “koekuh!!” 🤣😍
Had t nu met aardbeien uit de vriezer gedaan. Maar ga volgende keer met appel en een beetje kaneel proberen. Dat is denk ik ook wel lekker
één jaar geleden
Niet heel spannende dingen hier: meestal 2 boterhammen met variërend beleg en wat melk. Soms yoghurt met fruit en wat havermout of beschuitjes.
Bij zo'n ochtend dat ze eigenlijks niks willen eten en je naar werk moet en dus écht op dat tijdstip gegeten moet worden werkt hier banaan op brood echt als een magisch redmiddel!