7 Reacties

10 maanden geleden

Wij zijn ook nog niet helemaal zeker maar ik denk gewoon naar bed en wakker maken voor het vuurwerk

10 maanden geleden

Wij doen haar gewoon op haar normale tijd naar bed. Mocht ze wakker worden van het vuurwerk halen we haar er uit. En anders laten we haar lekker liggen.

10 maanden geleden

Reactie op Woody24

Wij doen haar gewoon op haar normale tijd naar bed. Mocht ze wakker worden ...
Precies dit! Hebben we vorig jaar ook gedaan en goed bevallen.

10 maanden geleden

Gewone tijd naar bed en als ze wakker word mag ze er van mij uit maar als ze door slaapt net zo prima nog veel te klein voor die onzin馃槀馃槀

10 maanden geleden

Reactie op Woody24

Wij doen haar gewoon op haar normale tijd naar bed. Mocht ze wakker worden ...
Dit. Ik heb bij de oudste ooit 茅茅n keer de fout gemaakt, iedereen was daarna de hele nacht wakker omdat hij niet meer in slaap kwam. Drama.

10 maanden geleden

Mijn dochter van 5 maken we wakker om mee te kijken. Die van 2 absoluut niet. De kans is groot dat ze dan niet meer gaat slapen en denk ook niet dat ze het nog echt snapt. Nu alleen hopen dat ze niet zelf wakker word natuurlijk. Al zijn ze de hele dag al aan het knallen buiten

10 maanden geleden

Reactie op SF

Mijn dochter van 5 maken we wakker om mee te kijken. Die van 2 absoluut nie ...
Haha hier ook. Mijn familie vroeg me, ga je haar wakker maken, en ik dacht echt waarom zou ik? Ze gaat zich dit echt niet herinneren later ofzo. We liggen beide lekker in bed, ik vind het prima zo馃槀