6 Reacties
één jaar geleden
In de fase van verlatingsangst? Ons zoontje van 19 maanden begint elke keer met afzetten kei hard te huilen. Letterlijk 2 minuten want zodra je weg bent (uit het zicht) is het snel genoeg weer stil. Hij heeft het dan de hele dag leuk en zodra ik hem op kom halen en hij ziet mij begint hij weer te huilen en mama te roepen met zijn armpjes naar mij gestrekt. Onze dochter heeft deze fase ook gehad. Kei vervelend om ze zo te zien maar het gaat vanzelf over.
één jaar geleden
Reactie op Justme1
In de fase van verlatingsangst? Ons zoontje van 19 maanden begint elke keer ...
Ja het zal zoiets zijn. De rest van de dag heeft ze het echt leuk gehad en ze zag er op de foto's vrolijk uit. Ze is ook pas overgegaan naar de peutergroep, misschien dat dat ook wel wat meespeelt..
één jaar geleden
Ik denk dat het verlatingsangst is. Hier wilt mijn dochter ook niet meer mee met oma en opa. Plus als ik haar aflever bij mijn moeder en neefje. Dan pakt ze standaard haar jasje en zegt ze mee. Heel erg sneu, want ze begint dan met huilen. Ik voel me dan af en toe een slechte mama als ik wegloop en zij verdrietig is. Terwijl ik haar dan het liefste vasthoudt en troost.
Ik geef haar een dikke knuffel voordat ik weg ga en een kus. Soms weet ze dat ik weg ga en dan durft ze me niet aan te kijken en gaat ze me negeren om het makelijker te maken voor haar? Ik neem altijd wel de tijd om afscheid te nemen bij onze familie, maar ze zit niet op de crèche! Ik denk dat het daar wel afleveren en wegwezen is.
één jaar geleden
Ik denk dat het verlatingsangst is. Hier wilt mijn dochter ook niet meer me ...
Ja bij ons zoontje dus echt inderdaad afleveren en gaan. Je hebt ouders die dan blijven hangen en, begrijp me niet verkeerd het is ook klote, maar het beste is om gewoon te gaan. Normaal brengt mijn man ze, maar pas moest ik het een paar keer doen. Ging door merg en been maar weet gewoon dat het beter is om gelijk te gaan. Ben je aan t einde van de gang dan is t al stil..