1137 Reacties

2 jaar geleden

Heerlijk! Ik ga denk ik morgen havemout aanbieden. Hoe maak jij dit klaar? ...
Voor nu met water gedaan! 1 eetlepel op 3 eetlepels water in de magnetron. En dan dus geplette blauwe bes er doorheen. Wil het ook nog met mijn melk doen, maar liever als er iets meer haar mond in gaat 😬, haha.

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Voor nu met water gedaan! 1 eetlepel op 3 eetlepels water in de magnetron. ...
Jaa snap ik! Zo zonde van je vloeibare goud als t meeste op de grond of in de kliko beland 😅 Hier helaas geen borstvoeding meer ☹️ maar zou dit eigenlijk ook met kv kunnen? Water kan ook natuurlijk maar weet niet wat voor haar 'lekkerder"/beter is.

2 jaar geleden

Nog een vraag hahah komt ze weer. Wat voor bestek hebben jullie voor de kindjes ? Ik heb nu eigenlijk een gewoon plastic siliconen lepel en vork

2 jaar geleden

Nog een vraag hahah komt ze weer. Wat voor bestek hebben jullie voor de kin ...
Wij hebben deze lepeltjes (pre-spoon) blijft het eten goed aan zitten zodat hij het zelf kan eten

2 jaar geleden

Wij hebben bestek passend bij het Bibado schort, kan je vast klikken aan het schort. Ze kan die heel fijn vastpakken. Ook servies van bamboo bamboo en daar de lepel van, die ziet er fijn uit maar heeft eigenlijk nog een te lang handvat en dat zit wel in de weg. Die pre-spoon lepels van Blabla19 zien er goed uit! Ik denk dat ik die misschien aan wil schaffen… Het echte scheppen is nog veel te lastig natuurlijk.

2 jaar geleden

Jaa snap ik! Zo zonde van je vloeibare goud als t meeste op de grond of in ...
Hmm. Zou wel moeten kunnen toch? Denk dat er niet iets mis mee kan gaan. Aan de andere kant; met water, door het weken van de havermout wordt het wel al wat melkachtig/pap + zo leren ze die pure smaak dan weer.

2 jaar geleden

Wij hebben bestek passend bij het Bibado schort, kan je vast klikken aan he ...
Ohja die bibado had ik ook gezien ja! Is dit de moeite waard of is gewoon een schortje en bestek net zo oke?

2 jaar geleden

Reactie op Blabla19

Wij hebben deze lepeltjes (pre-spoon) blijft het eten goed aan zitten zodat ...
Oehh jaa ik denk dat ik dit ook maar moet aanschaffen!

2 jaar geleden

Hmm. Zou wel moeten kunnen toch? Denk dat er niet iets mis mee kan gaan. Aa ...
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Gewoon water dus helemaal prima hahahhah

2 jaar geleden

Ohja die bibado had ik ook gezien ja! Is dit de moeite waard of is gewoon e ...
Het schortje is van een heeel zacht lekker stofje en zit superfijn voor onze dochter, maar ik denk dat zo’n normaal schort net zo prima zn werk doet. Wij hebben een Kidsmill stoel en het doel van het bibado schort (om tafelblad heen; alles valt in het schort) werkt daar niet echt bij; past niet goed 😅. Zo zonde. Bestek er aan kunnen klikken is wel echt heel handig.

2 jaar geleden

Handjes🤣

2 jaar geleden

Hee, ik weet niet hoe je in een topic moet zoeken. 😉 Volgens mij is het al wel gezegd, of ik heb het ergens anders gelezen? We zijn begonnen met BLW. Zoals te verwachten lekker geëxperimenteerd, maar niets binnengekregen. Binnen hoeveel weken gaat dat veranderen? Of verschilt het heel erg per kindje? Het advies is dat vanaf 6 maanden bijvoeding noodzakelijk is, maar geldt dit ook bij borstvoeding & rapley? Twijfel twijfel twijfel... Kdv vraagt ons ook al of ze fruithapjes mogen gaan geven.

2 jaar geleden

Reactie op Laurieee

Hee, ik weet niet hoe je in een topic moet zoeken. 😉 Volgens mij is het al ...
Hi! Hier is heel veel goed onderbouwde informatie terug te vinden: https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/vast-voedsel/borstvoeding-en-de-introductie-van-bijvoeding/ En check ook de Solid Starts website + app. Ik denk dat het al je vragen beantwoordt. In het kort: food under one is just for fun. Bijvoeding aanbieden is nu vanaf zes maanden wenselijk, substantiële hoeveelheden hier ook al van binnen krijgen zeer zeker niet hoor! Geen zorgen. Bij de een is dit rond 8 maanden pas beter, bij de ander misschien pas tegen 11–12 maanden. Zolang je voldoende melk aanbiedt is het geen enkel probleem (wel jammer want het is gewoon zo leuk als je baby lekker mee eet 😊).

2 jaar geleden

Reactie op Dodo28

Handjes🤣
Hahaha jaa voornamelijk wel ook hier hoor maar voor havermout oid kan een lepel aangeven ook handig zijn

2 jaar geleden

Hey na een paar hapjes wordt dochter overstuur in kinderstoel. Op schoot wordt zo weer rustig maar lijkt het toch gedaan met de hapjes. Ik denk dat ze misschien al te moe is met eten rond 18u, of misschien vindt ze er gewoon nog niets aan. Ze is intussen 6,5 maand. Iemand die dit herkent? Ik denk toch aan blijven proberen maar wat denken jullie?

2 jaar geleden

Hey na een paar hapjes wordt dochter overstuur in kinderstoel. Op schoot wo ...
Dit hebben wij ook, ik stop er dan mee op dat moment. Misschien dat het rechtzitten nog wat te lastig is voor hen.

2 jaar geleden

Reactie op Zopa

Dit hebben wij ook, ik stop er dan mee op dat moment. Misschien dat het rec ...
Ja dat denk ik ook, volgende dag gewoon weer opnieuw dan! Zo kom ik iig aan mijn 200 gram groente haha met al die restjes

2 jaar geleden

Gister eindelijk begonnen, het was hilarisch ❤️🙈

2 jaar geleden

Reactie op FVP8

Gister eindelijk begonnen, het was hilarisch ❤️🙈
Och heerlijk. Zo leuk hè. Gisteravond met badderen vond ik nog wat hennepzaadjes in de nekplooien van onze baby, dan weet je dat het een goede ‘eet’-sessie is geweest 😂🥰.

2 jaar geleden

Och heerlijk. Zo leuk hè. Gisteravond met badderen vond ik nog wat hennepza ...
hahah zo fijn 🥰 ik denk niet dat de onze gisteravond ook maar iets binnen heeft gekregen, maar wat was het leuk!!😄