1137 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Ja het gaat hier trouwens tot ze bijna 1 jaar is maar om één dag kdv haha m ...
Hihi jaa nou ik snap het wel hoor zou het ook niet zo fijn vinden. Gelukkig gaat het dan maar om 1 dagje en went ze daardoor echt niet aan gepureerd voedsel. Grote kans dat als ze haar daar gaan "voeren" dat ze dit helemaal niet wil en dan dus ook niet echt zou eten van gepureerd eten. Mits ze het zelf mag doen. Komt vast allemaal wel goed! Maar ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Hoi mama’s! Wie heeft de tip voor een goede betaalbare slab/schort voor het ...
Ik heb een schortje van Zeeman. Erg betaalbaar. Ik zet m nog wel even vast met een klemmetje op haar rug want ze is nogal klein van stuk dus dan zit ie wat mooier om haar nekje ook. Heb ook silicone slab met bakje van zeeman. Deze eigenlijk nog niet geprobeerd en miss ga ik dat ook nog wel niet gebruiken vind t beetje overbodig voor nu
2 jaar geleden
Reactie op Rijan
Ik bedoelde dat ik ook drinken uit een gewoon glas aanbied!
Wat bedoelen jullie met gewoon glas, wel plastic toch? Maar gewoon helemaal open van boven. Ik kan me nog niet voorstellen dat dat goed gaat, gaat niet al het water ernaast?
2 jaar geleden
Reactie op Dodo28
Ik heb ook die van hema, ik knoop haar eerst een hydrofiel in driehoek gevo ...
Ik heb die van Hema met een paar steekjes ingenomen bij de schouders. En mouwen naar binnen vouwen onder haar eigen outfit. Gaat prima!
2 jaar geleden
Reactie op Zopa
Ik heb deze van jolein, helemaal dicht aan het halsje, lange mouwen met ela ...
Ik heb er ook eentje van Jollein! Vind ‘m fijn. Hema vond ik veels te groot nog en niet fijn zitten bij haar.
Tip van hydrofiel omknopen bij de hals is ook een goede om te onthouden. Alles glijdt haar hals in 😬
2 jaar geleden
Ik heb een schortje van Zeeman. Erg betaalbaar. Ik zet m nog wel even vast ...
Ik heb er ook eentje van de zeeman. Gaat prima!
2 jaar geleden
We zijn een weekje gestopt met vaste voeding omdat de kleine ziek was/is. Ze had toch ook last van haar buikje. Vandaag ging het wat beter en toevallig kwamen er baby maisvingers binnen. Ik heb voor gedaan hoe het moest. Ze zat even te kijken en binnen no time was het op! Nu even aanzien hoe ze er op reageert..
2 jaar geleden
Weet iemand wanneer een kdv overstapt van gepureerd voedsel naar binnen duw ...
Tja, je weet dat het bij mij daar ook niet helemaal is zoals ik zou willen he. Uiteindelijk zijn wij overeengekomen:. Max 100gr puree en 1/2 portie melk laten vallen. Hier is het 2 dagen per week en met die regeling kan ik wel leven 🙂
2 jaar geleden
Reactie op Dodo28
Wij doen dat met een oefenbeker van done by deer. Die is siliconen en op ma ...
Sorry nog steeds beetje lost. Zoiets bedoel je? https://www.wehkamp.nl/done-by-deer-silicone-mini-mok-green-16847680/?MaatCode=0000&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=shopping_feed&utm_content=168476800000&cq_src=google_ads&cq_cmp=16686213277&cq_term=&cq_plac=&cq_net=g&cq_plt=gp&gbraid=0AAAAAD39YjuLalSXiO6rX722GhnOkI8G5&gbraid=0AAAAAD39YjuLalSXiO6rX722GhnOkI8G5&gclid=EAIaIQobChMIz7nigZXJ9wIVFpBoCR3OugGEEAQYAiABEgIyEfD_BwE&gclsrc=aw.ds
2 jaar geleden
Reactie op Tantetruus1992
Hoe bieden jullie 🥚 en pindakaas aan rond de 7 maand ?
Omeletreepjes nu twee keer gedaan! Die kan ze goed vasthouden; 2 vingers dik aanhouden.
Pindakaas door hapje havermout en op broodkorstje. Kan je ook door wat yoghurt roeren en eigenlijk overal op smeren. Tip is wel om het wat te verdunnen met water als je het op droge dingen smeert, anders krijgen ze het niet weg 😬
2 jaar geleden
Omeletreepjes nu twee keer gedaan! Die kan ze goed vasthouden; 2 vingers di ...
Omelet werd hier ook goed ontvangen 🥰
Hoe maak jij de havermout; maak je de havervlokken nog extra fijn? Gebruik je plantaardige melk, water of moedermelk?
2 jaar geleden
Reactie op Tantetruus1992
Hoe bieden jullie 🥚 en pindakaas aan rond de 7 maand ?
We doen bijvoorbeeld pinda’s gevijzeld door de kwark/yoghurt of een banaan dippen in de gecrushte pinda’s of andere noten/zaden
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Omelet werd hier ook goed ontvangen 🥰
Hoe maak jij de havermout; maak je d ...
Nu nog met wat water ja! In de magnetron (voor zo’n klein beetje werkt een pannetje echt niet). En dan daarna roer ik het als een debiel even heel hard door met een lepel en zijn die vlokken fijn genoeg. 😁
2 jaar geleden
Nu nog met wat water ja! In de magnetron (voor zo’n klein beetje werkt een ...
Ik vraag me elke x als ik havermout lees af hoe jullie dit dan geven? Op een lepel doen of zelf naar de mond laten brengen of met de handen. Ik heb ook nog nooit havermout voor mezelf gemaakt dus dit is echt nieuw boor mij maar wil t graag gaan proberen. 🙈🤭
2 jaar geleden
Reactie op Ree1994
Ik vraag me elke x als ik havermout lees af hoe jullie dit dan geven? Op ee ...
Ik kook havermout, gooi er blauwe bessen bij en pureer het dan zodat het bijna fijn is en de blauwe bessen verpulverd. Of met ander fruit. Dan in een kommetje en met twee lepels haar het zelf laten doen. Een lepel doe je havermout op en pakt ze over, de andere prep je dan terwijl ze eet en zo wissel je om.