1137 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op stvs

Ik heb gisteren heel even kort mijn 5,5 maand oude dochter in de eet stoel ...
Wij hebben een zuignap bord van ezpi nogwat, via babypark... verder een schort met mouwen aan van hema, kan je zo afspoelen onder de kraan, en een hydrofiel op schoot

2 jaar geleden

Reactie op Tantetruus1992

Wat voor soort slab of schort hebben jullie 🙂?
Hema heeft lange mouwen schorten, ik moet de mouwen nog omvouwen tot voorbij haar ellebogen dus die kan nog even mee

2 jaar geleden

Dinsdag is ons meisje 6 maand, nu moet ik bekennen dat ze sinds gisteren rond etenstijd al aangeschoven word en ik niet meer kon wachten, heb 2 staven komkommer neergelegd, ze vond het pakken en gooien leuker maar er werd ook geproefd. Hiervoor al wel in de wipper soms komkommer gegeven of maisstengels...

2 jaar geleden

Reactie op Dodo28

Wij hebben een zuignap bord van ezpi nogwat, via babypark... verder een sch ...
Thanks heb hem voor pasen gevraagd aan schoonloeder 😉 Vond het heel gek een paascadeau maar hey 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Koeki21

Thanks heb hem voor pasen gevraagd aan schoonloeder 😉 Vond het heel gek ee ...
Haha gek zijn er wel meer mensen euh dingen 😉

2 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Wij gaan haar gewoon aanschuiven aan tafel, gezellig erbij 😊 niet elk blad ...
Hi! Ik val even in😃 kan ze er dan wel bij? Mijn zoontje zou echt niet bij de tafel kunnen als ik hem aanschuif vandaar dat ik een tray erbij heb gekocht.

2 jaar geleden

Reactie op BoJ

Hi! Ik val even in😃 kan ze er dan wel bij? Mijn zoontje zou echt niet bij ...
Oooh wat een top foto om te zien! Heerlijk, hoe oud is je kleintje?

2 jaar geleden

Reactie op BoJ

Hi! Ik val even in😃 kan ze er dan wel bij? Mijn zoontje zou echt niet bij ...
Hi! Dat hangt denk ik van je tafel en kinderstoel af? Sommige kun je er onder- of aanschuiven en anderen misschien niet? Wat een heerlijk koppie! Lekker smullen van z’n wortels en broccoli 😍

2 jaar geleden

Hoi mama’s! 😁 ik wil eigenlijk toch ook wel graag rapley gaan proberen bij mijn kindje. Maar; hoe moet je op deze manier pinda en ei introduceren?

2 jaar geleden

Hoi mama’s! 😁 ik wil eigenlijk toch ook wel graag rapley gaan proberen bij ...
Wij gaan dat denk ik doen met omelet (en daar reepjes van snijden) en 100% pindakaas op een reepje geroosterd bruin brood.

2 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Wij gaan dat denk ik doen met omelet (en daar reepjes van snijden) en 100% ...
Jep idd omelet van maken of gewoon pannenkoekjes met meel en (plantaardige/moeder)melk! En een tip: pindakaas wat dunner maken met water zodat het minder plakt; in combi met brood is het nogal bekend om kokhalzen te triggeren (niet erg, maar dunnere pindakaas is net even makkelijker). Daarnaast zullen wij ook wat pindakaas door havermout gaan geven.

2 jaar geleden

Reactie op Dodo28

Oooh wat een top foto om te zien! Heerlijk, hoe oud is je kleintje?
Precies 6 maanden 😁

2 jaar geleden

Reactie op BoJ

Precies 6 maanden 😁
Ohhh beetje jaloers hoor dat jij al kan beginnen haha 😂. Superleuk!!!

2 jaar geleden

Reactie op BoJ

Precies 6 maanden 😁
Heerlijk, en hoe gaat het

2 jaar geleden

Reactie op BoJ

Precies 6 maanden 😁
Oooh, ik wacht vol ongeduld, ze zijn al 7 maanden, maar prematuur geboren. Het wachten lijkt eeuwig te duren 🤪

2 jaar geleden

Sinds deze week begonnen, hier lekker aan het genieten van een tomaatje 😅

2 jaar geleden

Hier ook begonnen! Hij moet er nog niet veel van weten. Krijgt minimaal binnen ahha. Weet dat het een leerprocess is voor hem ook maar pff! Hahaha je hebt van die verwachtingen🤭

2 jaar geleden

Reactie op Auroravh

Hier ook begonnen! Hij moet er nog niet veel van weten. Krijgt minimaal bin ...
Oh zo leuk. Hier nog bijna 2 weken geduld. Herkenbaar die verwachtingen haha, we moeten onszelf daar echt in remmen. Ze kijkt het eten zó uit onze mond en als ze op schoot zit grijpt ze zo een glas uit mn handen haha. We denken daarom dat ze straks op het eten aan zal vallen, zal je zien dat ze de eerste weken alles alleen maar uitspuugt 😬. Het is helemaal oké, maar stiekem hoop je toch op ‘echt’ dingen eten.

2 jaar geleden

Ik heb er ook zó veel zin in! 🤗Hebben jullie al helemaal een eetschema uitgedacht of bekijken jullie van dag tot dag? (Allergieën introductie natuurlijk wel in gedachten) ik merk dat ik wel wat ideeën heb maar geen volledige menu’s uitgedacht, vooral wat dingen die ik onwijs lekker vind om te eten en die ook toevallig heel goed zijn voor een baby (avocado met hennepzaad, brood met pindakaas, omelet, allerlei gekookte groente etc)

2 jaar geleden

Wij zijn ook begonnen, weet niet wie meer moet oefenen, mama of dochter. De banaan glibberde door de kamer. We hebben nog niet echt een schema , onze agenda zit zo vol dat ik er alleen maar stress van zou krijgen momenteel. Als ik wat rust in het hoofd en de agenda heb ga ik kijken naar een schema