9 Reacties

9 maanden geleden

Een slaapzakje aandoen en dan achterstevoren?

9 maanden geleden

Eenn slaapzak aan? wellicht andersom aantrekken zodat hij niet bij de rits kan komen? 🙈

9 maanden geleden

Slaapzak maakt hij ook open, ook al zat de rits achter

9 maanden geleden

Reactie op CL9475

Slaapzak maakt hij ook open, ook al zat de rits achter
Hoe dan? 🤣 Dat kan echt niet als de rits bovenaan dicht zit toch

9 maanden geleden

Hoe dan? 🤣 Dat kan echt niet als de rits bovenaan dicht zit toch
rits eindigt hier beneden 🤫😂

9 maanden geleden

veiligheidspeldje onderaan door de rits?

9 maanden geleden

Wat knap van hem! Vervelend voor de ouders 😅 ons meisje deed ook haar slaapzak uit en wij hebben het “pinnetje” wat je zeg maar vasthoudt om op en neer te gaan. Geen flauw idee hoe het heet 🥰 op de rits zit eraf gehaald. Miss werkt het bij jullie ook. Je moet het wel bewaren zodat je het zelf nog open kan maken.

9 maanden geleden

Onze dochter doet dit ook, als ik een slaapzak achterstevoren aan trek wordt ze heel erg boos en gaat ze niet slapen. Wij hebben nu luierbroekjes voor de nacht die krijgt ze tot nu toe niet uit. Dat ze de rest uit doet vind ik niet zo’n probleem en laat ik dan maar gewoon.

9 maanden geleden

Hij slaapt al 3 maanden onder een dekbed dus denk niet dat de slaapzak een optie is. Toen hij die 3 maanden geleden steeds uit deed ook vanalles geprobeerd oa veiligheidsspeld maar hij krijgt echt ALLES los! 🤯 We hebben zelfs over z’n luierbroekje nog een normale luier maar hij ligt gewoon naakt in bed. Hopelijk is het een fase