3 Reacties
10 maanden geleden
Nee je stelt je niet aan en ik ben er zeer op tegen dat kleine kinderen met dergelijke agressieve geconfronteerd worden laat staan dat ze mogen spelen. GTA is extreem grof en niets voor niets 18 plus! Hij moet begrijpen dat het zeer slecht is voor een kind en als hij wel diet puur egoïst voor eigen vermaak is ten koste van zijn kind. Wij hebben overdag ook bijvoorbeeld geen geweldadige programmas/ films op tv staan.
10 maanden geleden
Reactie op Bosje02
Nee je stelt je niet aan en ik ben er zeer op tegen dat kleine kinderen met ...
Ik dus ook. Mijn zoontje is 2 en die is heel onschuldig kent dit soort spellen/films beelden nog niet. Hij heeft z’n zoon ook nog maar 2x gezien omdat die zelf niet veilig genoeg is.. maar als ik dan beelden zie dat die met z’n net 3 jarige stiefzoon gta zit te spelen en hij hem “Professionele shooter” noemt begin ik me toch zorgen te maken.
Bedankt in ieder geval voor je antwoord, ik dacht even dat ik dramatisch begon te worden.
10 maanden geleden
Je stelt je absoluut niet aan. Dat is niet okee!! Er komen beelden voorbij die soms niet van echt te onderscheiden zijn, ik vind dat zeer schadelijk voor het brein van een klein kind. Mijn man heeft het 1x in zijn hoofd gehaald zoiets te spelen terwijl ons kind in dezelfde ruimte speelde, ik kan je vertellen dat hij het na mijn halve tirade nooit meer gedaan heeft 😅