11 Reacties
één jaar geleden
Hier ook een jaar al feest. Heeft ook ons nodig om in slaap te komen. Slaapt snachts vreselijk en word soms wel 6x wakker. Daarvoor sliep ze altijd door.
Ik ben langs een kinderarts geweest. Wilde medisch alles uitgesloten hebben qua oren en neus. Maar volgens de dokter is t een veelste pienter kind. En moet snachts alles verwerken.
Ik heb 200 euro aan een slaap coach uitgegeven. Zonde van mn geld. Mijn dochter trapte er niet in. Heb ook alles geprobeerd. Gelukkig is ze hier meestal met n uurtje in slaap. Maar ik weet hoe frustrerend het is. Halverwege dr nacht komt ze als n pinguin in dr slaapzakje uit dr peuterbed gekropen en klimt ze in ons bed. Kleine draak. Ik hoop dat je een oplossing vind, dan hoor ik m graag haha
één jaar geleden
Reactie op oktoberbaby21
Hier ook een jaar al feest. Heeft ook ons nodig om in slaap te komen. Slaap ...
Dat uit bed komen kruipen doet hij precies zo. Op zich een uitkomst, want daardoor leg ik hem al slapend tussen ons in. Dat vind ik het ergste nog niet..
Ik krijg hier ook veel terug dat hij flink voorloopt en dat dit kan zorgen voor meer prikkels tijdens het slapen gaan, omdat het soms te veel kan zijn.. Het is echt het in slaap komen. Ik vind het ook echt heel sneu voor hem dat hij ons zo nodig heeft, maar begin het ondertussen ook sneu te vinden voor onszelf. 😩
Gelukkig ben ik niet alleen, dus laten we hopen op een uitkomst. 🤞
één jaar geleden
Ik voel dit zó met je mee. Hier ook een dochter van 2 waarvan het goed ging met slapen op 1 hand te tellen is sinds ze geboren is.
Een jaar geleden hadden wij een slaapcoach ingeschakeld die een methode had die even werkte. Echter werkte die voor op dat moment haar leeftijd en trapt ze hier niet meer in.