6 Reacties
9 maanden geleden
Ja wij! Het schaapje van Zazu.
Eerst gewoon als nachtlampje, maar tegenwoordig blijft hij heel netjes in bed wachten tot het schaapje groen is. Hier echt een uitkomst.
Hij blijft een vroege vogel, maar we hebben het aanzienlijk kunnen rekken hoe laat hij uit bed komt en ons wekt. Proberen waard zou ik zeggen!
9 maanden geleden
Reactie op Tecan02
Ja wij! Het schaapje van Zazu.
Eerst gewoon als nachtlampje, maar tegenwoo ...
ga het zeker proberen 🙈 was deze morgen 4u30 en vind da wel iets te vroeg
9 maanden geleden
Wij gebruiken er al maanden een. Sinds de klok verzet werd, werd ons zoontje standaard om 5:30 uur wakker😳 Nu slaapt hij gemiddeld tot 6:30uur-7:30uur. Dit is ook de tijd waarop hij en wij doordeweeks (di t/m vr) altijd opstaan. Wij hebben gekozen voor het ‘kiddie alarm’ en zijn erg tevreden! Was een vrij dure aankoop, maar wij vinden het ideaal dat je deze slaaptrainer middels een app op je telefoon bestuurt. Ook kun je voor elke dag een eigen tijd instellen en een vakantieschema maken waarin wij de tijd altijd ietsje later zetten. Makkelijke bediening dus en ziet er leuk uit. Ons zoontje was meteen fan en snapte vanaf dag 1 wat de bedoeling was.
9 maanden geleden
Wij! Ik wilde een nachtlampje aangezien mijn dochter soms in paniek wakker wordt en dan de lichten aanzet, dan kan ze die aanzetten. En toen dacht ik, laten we gelijk een combi kopen met een slaaptrainer, als dat dan ooit handig lijkt hoeven we niet nog iets aan te schaffen. Als lampje voor in de nacht werkt het niet, ze doet dan nog steeds het grote licht aan, maar zonder dat het onze bedoeling al was werkt het supergoed als slaaptrainer! Ze slaapt sowieso wel goed, maar als ze een keer vroeger wakker wordt hoor ik haar via de babyfoon zeggen: oh Sam slaapt, weltrusten!