7 Reacties
één jaar geleden
Brood gaat er bij onze zoon ook niet goed in. Vaak maar een halve boterham met moeite. Hij is nu ook weer meer fan van vloeibaar eten, ik denk dat het door kiezen komen die al een tijdje aan het doorkomen zijn. Onze zoon is sowieso geen grote eter. Hij eet vaak op een dag en dan steeds relatief kleine beetjes.
MOD
één jaar geleden
Mijn zoontje doet alleen met fruit moeilijk. Hij vindt fruit heerlijk maar hij wenst het wel gepureerd te krijgen. We proberen hem wel stukjes te geven. Erna pureren we het dan alsnog. Wel steeds grover zodat hij toch meer moet kauwen. Dit zorgt soms wel voor 'een gevecht'. Avondeten (semi gepureerd), brood, maiswafels etc. gaat wel allemaal goed. Maar alsnog kan t mij frustreren dat ie bij zn fruit opeens zo moeilijk doet🤭
één jaar geleden
Reactie op Love3
Groeit ze verder goed? Onze dochter is nu 18 maanden en begint nu pas wat b ...
Mwah... niet top. Dysmatuur geboren. Loopt ook bij kinderarts. Maar is de laatste 2 a 3 weken echt met alles: brood, warm eten, yoghurt, melk. Snap niet dat ze nog zo energiek is!
één jaar geleden
Hier gaat het eten ook nog niet lekker.
Fruit en brood gaan goed. Maar avondeten wil hij graag gepureerd.
Tomaat, sla, paprika, komkommer, radijsjes lust hij wel rauw. Dus dat probeer ik hem voor de avondmaaltiid al wat te laten eten.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. We zijn nu alleen een beetje zoekende hoe we dit handig kunnen doen, zonder steeds voor hem iets aparts te moeten koken.
één jaar geleden
Reactie op Papfles
Hier gaat het eten ook nog niet lekker.
Fruit en brood gaan goed. Maar avon ...
Ja ik kook, pureer en vries in. Met mij mee eten doet ze niet en zo krijgt ze wel een gezonde maaltijd. Benieuwd wanneer ze wil gaan kauwen.