4 Reacties
één jaar geleden
- houten blokken
- Grapat houten ballen en bakjes
- houten magnetisch fruit
- dump truck van green toys
- smart max
- boekje “BOE”
-loopwagen-kar
- regenmaker
- “tekenen”
Geen speelgoed:
- van die plastic zakafsluiters
- leeg speendoosje (daar weer iets in doen)
- met de garde roeren in een kom
Hopelijk weer wat inspiratie!
Als ik merk dat iets links blijf liggen, berg ik het een tijdje op en bied ik het opnieuw aan en dan speelt ze er weer mee alsof ze het voor het eerst ziet en ik bied alles in verschillende bakjes/mandjes aan. Het er alleen al in en uit halen vindt ze heerlijk.
één jaar geleden
Wij hebben een loopwagen in de vorm van een keuken met keuken spulletjes. Stapeltoren van Little dutch en mushie. Puzzels van hout. Houten trein met blokken, knuffelpoppen en baby met draagbare wieg. Telraam en een hobbel schaap en een klimboog met glijbaan. Trekpop hout en en een knikkerbaan een houten met schijven nog wel meer, maar hier speelt ze het meeste mee.
Het puzzelen doen we samen. Tekenen met potloden ook en ja dat gaat soms de mond in. Stapelen doet ze zelf, maar ze vind het heerlijk om het samen te doen.
één jaar geleden
Hier loopt hij eigenlijk heel de dag met plastic diertjes (schleich), houten blokken en boekjes.
Ik heb de activiteitentafel van little dutch, een wobbel 360, een ette tette staan(met tent) en een bakfietsje. Wordt veel gebruik van gemaakt.
Stapeltorens zijn hier ook favoriet, en ik heb best wat grimms staan. Vind hij dan weer mooi om uit elkaar te halen.