6 Reacties
één jaar geleden
Ik ging voor m’n zwangerschap 4x per week sporten en nu 2-3x. Ik vind ergens heen juist fijn qua motivatie dus geen tips voor fijne YouTube kanalen.
Ik pak daarnaast wel bijna altijd de fiets; vind ik met de kleine ook veel leuker dan met de auto ☺️
één jaar geleden
Ik denk toch een kwestie van gewoon doen. Of iemand vinden om samen mee te sporten. Ik reed na mijn oudste zoontje na een aantal weken weer behoorlijk fanatiek. Moet zeggen dat dat ik na de jongste ook al wat minder energie had.
Mijn paard is helaas begin dit jaar overleden dus nu sport ik nog maar 1x per week. Het enige wat bij mij dus werkt is als ik het samen met iemand doe.
één jaar geleden
Ik vind mama zijn al een sport op zich🤣 ben 3 dagen per week aan het werk in de kinderopvang wat best zwaar is lichamelijk. Thuis ga ik lekker door met mijn eigen zoontje en het huishouden. Ik loop ook veel met de hond. Zit savonds pas rond 9 uur gedoucht en al op de bank en dan vind ik het ook wel mooi geweest. Ik ben dan ook geen sporter en nooit geweest. Heb er echt een hekel aan🙈 Maar ik beweeg op deze manier echt genoeg vind ik..