5 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben niet zoveel last van sprongetjes. Onze dochter bijna 14 maanden heeft al 3 maanden geen ochtendutje meer. Wel geleidelijk gegaan! We merkten dat ze in de middag niet meer sliep, als ze in de ochtend sliep.
Misschien ochtendslaapje overslaan? Onze dochter is wakker van ongeveer 07.00 tot 12.00. Ze slaapt dan 2 uurtjes en gaat weer om 19.00 naar bed, soms wat later! Dit is gewoon afhankelijk hoeveel energie ze heeft. Ik let gewoon op slaapbehoefte signalen.
één jaar geleden
Wij hebben niet zoveel last van sprongetjes. Onze dochter bijna 14 maanden ...
Bedankt voor je reactie.. heb ook geprobeerd haar rond 12:00 in bed te doen dus 06:30/07:00 wakker maar ook dan is het drama.. ze wilt absoluut niet meer in haar bed..
Ook n de avond alleen maar huilen terwijl ze echt moe is.. mag ik je vragen hoe jullie dag eruit ziet dan? Bijv hoelaat geef je ontbijt lunch avondeten??
één jaar geleden
Reactie op ticey
Bedankt voor je reactie.. heb ook geprobeerd haar rond 12:00 in bed te doen ...
07.00-07.15 krijgt ze pap
10.00 krijgt ze fruit
11.00 krijgt ze een sneetje brood
Dan gaat ze rond 12.00 slapen, soms wat eerder al ze moe is. Dan wordt ze wakker rond 14.00.
14.00-14.15 krijgt ze kwark met fruit en wat baby meusli.
Tussen 16.30-17.00 avondeten. Om 18.00 gaat ze samen met mij douchen. 18.30 fles drinkt ze meestal niet op. 19.00 gaan we naar bed dan lezen we twee boekjes op bed.
Door de dag spelen we gewoon veel met haar. Ze kan niet echt goed alleen spelen. Dus rennen, verstoppelen, blokjes en dansen. Omdat het nu butweer is kunnen we niet echt buiten wandelen en naar de speeltuin.
Ik moet wel zeggen onze dochter slaapt niet alleen. Dus meestal valt ze bij ons in slaap en dan leggen we haar in haar bedje neer. Ze wordt soms ook in de nacht wakker! Vannacht was ze bijvoorbeeld een uurtje klaarwakker. Gelukkig valt ze meestal weer binnen 15 minuten in slaap bij ons in bed.