6 Reacties

één jaar geleden

Ik ga wel en zie wel waar het schip strand maar als ik er omheen kan plannen doe ik dat vaak maar ja soms kan dat niet maar ik heb niet en heel moeilijk kind dat scheelt ook

één jaar geleden

Hangt er vanaf, als het niet heel druk was de dagen ervoor met al veel nieuwe indrukken, en als hij goede nachten ervoor heeft gehad dan ga ik wel en probeer ik het creatief op te lossen met in ergste geval dat slapen mislukt. Maar heeft hij minder goed geslapen de dag/dagen ervoor of het was al een drukke week dan niet

één jaar geleden

Overslaan, of even proberen te slapen in de auto/kinderwagen.

één jaar geleden

Ik probeer dan wel altijd op het tijdstip dat ze normaal slaapt. Tijdje geleden was ik met d'r naar de dierentuin. Toen een plek opgezocht, wel druk, maar d'r afgewend van de drukte. Kinderwagen in ligstand. Kap naar beneden en gewoon laten proberen. Uiteindelijk heeft ze bijna een uur geslapen (thuis altijd 2.5 tot 3 uur)

één jaar geleden

Die van ons slaapt dan soms gewoon niet, hij wordt gelukkig ook niet vervelend (hij is gek op sociale activiteiten, misschien is dat de reden?) hoe vermoeider hij wordt hoe luider 🙈. Ik probeer hem wel in de buggy te laten slapen maar dat wil hij niet. Thuis duurt z'n dutje meestal 1 soms 1,5 uur, dus hij mist dan ook niet gigantisch veel slaap.

één jaar geleden

Wij proberen er altijd rekening mee te houden, maar dat gaat natuurlijk echt niet altijd zoals wanneer je bijvoorbeeld een dagje efteling of dierentuin hebt. Wij zorgen dan dat we qua ritme alles aanhouden (eten, verschoning etc) Wij merken dat hij het slaapje prima in de buggy kan doen, vaak gaan we dan een rondje lopen en als hij eenmaal slaapt dan slaapt hij prima een uur tot anderhalf!