5 Reacties

één jaar geleden

Maar waarom gaan jullie dan weg als je er zo tegenop ziet? Hier geen tips, wij willen ook niet zonder kind weg (ooit vast wel hoor) maar probeer je te bedenken dat je kindje vast en zeker in goede handen is en het heel leuk heeft uit logeren😊 zou ook vragen of je af en toe een update met fotos krijgt, dat helpt zeker. Maar probeer ook te genieten met een lekker drankje op terras zonder rekening te hoeven houden met je kleintje en alleen maar even lekker tijd voor elkaar!

één jaar geleden

Wij zijn 2 weken geleden een lang weekend weg geweest (vrij-zondag). Ik moest mijn dochter donderdag al wegbrengen omdat we vroeg vertrokken. Het was een groepsuitje via werk het van mijn man, ik had de week voordat ik wegging zo'n spijt dat ik ja had gezegd op het uitje, ik heb heel veel tranen gelaten. Maar wat blijkt.. mijn dochter had de eerste avond moeite met in slaap komen maar de dagen er na had ze het zo leuk dat ze amper tijd had om naar ons te zwaaien/kletsen/kijken als we video belden met haar. Het is ons dus reuze meegevallen.

één jaar geleden

Als je ertegenop ziet dan is het nog te vroeg denk ik.

één jaar geleden

Wij zijn in november 4 nachten naar sevilla geweest. Vond het in begin wel spannend. Eenmaal in vliegtuig helemaal los gelaten en echt van genoten. Je hebt aandacht voor elkaar elke avond rustig uiteten en dingen bekijken wat onze kids niks aan vinden. Ik zou het zo weer doen e n als het lukt willen we najaar weer ergens heen.

één jaar geleden

Wij hebben het al een aantal keer gedaan. Van de winter een week op wintersport geweest. Was wel echt de Max qua dagen hoor!! Langer hadden we niet volgehouden. Tussendoor weleens een paar nachten weg geweest (tussen de 2-4 dagen). Ik zie er ook altijd wel tegenop met moment van wegbrengen, maar weet ook dat die kleine het zo onwijs leuk heeft bij opa en oma. Het is iedere keer ook super gegaan. wij zien het ook als een investering in onszelf om af en toe even af te schakelen van het ouders zijn en tijd te nemen voor elkaar, ook omdat we van mening zijn dat we er leukere ouders door worden. We laden echt even op door niet continu met hem bezig te zijn, waardoor we daarna ook weer veel meer kunnen verdragen. Ook is het gewoon heel belangrijk naar mijn mening om die 1 op 1 tijd met je partner te hebben. Maargoed! Ieder heeft daar vast zijn eigen mening over en persoonlijke behoeftes 🥰