9 Reacties

één jaar geleden

Hoelaat gaat ze naar bed avonds? En hoelaat is ze wakker

één jaar geleden

Oh dat is inderdaad wel handig om er bij te zetten. Toen haar middagslaapje van 13-15u lag ze om 19u in bed. Nu is het middag slaapje van 13u - 14.30u en ligt ze om 19.30 in bed

één jaar geleden

Miss gaat ze te vroeg naar bed mijn dochter is door de weeks kwart voor 8 wakker en gaat 8 uur kwart over 8 naar bed slaap mestaal van kwart over 12 tot half 3 a 3 uur en gaat gelijk slapen

één jaar geleden

Hier gaat ze ook pas slapen om 20:30 , 7 uur wakker en slaapt van 13:00-14:30

één jaar geleden

Oh wat rot! Hoe laat is ze in de ochtend wakker en hoe slaapt ze verder? Is alleen inslapen lastig of wordt ze ook veel wakker? Op zich is 19.30 een hele normale bedtijd hoor! En de tijd van het dutje is ook prima... het is sowieso wel een periode waarin heel veel kindjes slecht slapen. Zou zomaar kunnen dat ze de slaapregressie heeft gehad en nu bijv last heeft van kiezen. Of misschien speelt er iets anders medisch. Hier ook een kindje dat altijd héél makkelijk sliep en nu ineens echt dramatisch slecht slaapt. Ik hou me maar vast aan dat dit een fase is.

één jaar geleden

Als wij moeten werken maken we haar om 7u wakker anders is ze rond half 8/kwart voor 8 wakker. Ik heb vanmiddag even gevoeld en ik voelde achter in haar mond 2 grote bulten zitten dus ik weet bijna zeker dat er 2 kiezen aan zitten te komen. Vorige week ook koorts gehad..

één jaar geleden

Hier was het gelukkig een fase. Duurde zeker wel 6 weken. Niks gedaan aan korter middag dutje oid. Ietsje later s avonds naar bed. Nu gaat hij hier ineens heel makkelijk slapen?

één jaar geleden

Mijn dochter (zelfde leeftijd) heeft dit in de zomervakantie een paar weken gehad. Ze huilde niet maar was vooral nog lekker aan het spelen en kletsen in bed, dus wij hebben het lekker zo gelaten.

één jaar geleden

Hier ook gehad, middag slaapje verkort naar een uur en later naar 3 kwartier maar ze bleef savonds maar druk en hartstikke wakker😅 nu gaat ze alleen nog smiddags slapen bij de gastouder (2/3x per week) zo doen we het nu al een aantal weken en ze slaapt savonds weer gewoon zoals ze altijd deed. En wordt tussendoor niet moe, ze is 9 oktober 2 geworden