62 Reacties
één jaar geleden
Hier al bezig sinds hij 9 maanden is. Omdat ikzelf al het gevoel had dat het even kon duren. Helaas bevestigd wat ik al dacht : pcos. 😅 proberen het los te laten. Wel allebei zoiets als het over een half jaar bijvoorbeeld nog steeds zwangerschap uitblijft we eens met een gynaceloog gaan praten
één jaar geleden
Ik wilde vanaf april weer gaan proberen! ☺️ van m’n vriend mag het nu al wel
één jaar geleden
We hebben een miskraam gehad in december en proberen het nu weer voor een 2e kindje. Nod is dan in februari.
Ik dacht er zelf aan om maart juist over te slaan ivm de drukke decembermaand waarin je anders ben uitgerekend 😅 maar ik vraag me af of ik het geduld heb om "over te slaan" 🤣
één jaar geleden
Reactie op Eva00
We hebben een miskraam gehad in december en proberen het nu weer voor een 2 ...
Ik vind het soms heel stom van mezelf maar voor mij ook een reden (icm een druk jaar op werk) om pas in april te beginnen 🙈 heerlijk als je dan nog wat leuks hebt in januari of februari! Maarja vorige keer duurde het wel eventjes, dus we gaan t zien…
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Ik vind het soms heel stom van mezelf maar voor mij ook een reden (icm een ...
Ik denk dat het heel krachtig is om zo na te denken. Tuurlijk loopt het los als je wel in december zou moeten bevallen, maar als je "keus" hebt om iets later te starten is daar m.i. niets mis mee😊
Ik hoop voor je dat het deze keer ietsjes sneller mag gaan 🤗
één jaar geleden
Wat leuk al die reacties! Hoe gaan jullie het aanpakken? Willen jullie bijvoorbeeld ovulatietesten gaan doen of willen jullie het wat meer op zijn beloop laten?
één jaar geleden
Reactie op Nieuwemama96
Wat leuk al die reacties! Hoe gaan jullie het aanpakken? Willen jullie bijv ...
Ik heb niet zo’n zin in die testen. Ik houd log m’n menstruatie in een app en dan zie je wel ongeveer je vruchtbare periode. In die week sleep ik m’n partner gewoon om de dag mee 😂
één jaar geleden
Lijkt het jullie leuk om buiten deze app om contact met elkaar te hebben over het zwanger worden? Misschien via WhatsApp? Volgensmij mag je hier geen nummers uitwisselen maar misschien kunnen we via Instagram met elkaar in contact komen?
één jaar geleden
Reactie op Amarylles
Mij wel! Wat is je insta? Dan voeg ik je ff toe
Ik ben aan het zoeken of ik het ergens anoniem kan sturen maar volgensmij kan dat niet 🤔
één jaar geleden
Top! Mochten er nog meer dames zijn die het leuk vinden om via een groepsapp contact te hebben, voeg me hier op het forum even toe als vriend. Kunnen we daar Insta's privé uitwisselen