62 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Ik heb niet zo’n zin in die testen. Ik houd log m’n menstruatie in een app ...
Haha zo doen wij het ook! Maar ik twijfel ook nog om toch iets langer te wachten omdat we december toch een wat minder fijne periode vinden

één jaar geleden

Reactie op LesJB

Ja, leuk!
Top! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.

één jaar geleden

Eerste instantie wilde mijn vriend pas eind volgend jaar beginnen maar vandaag vertelde hij me dat hij het nu al wilt proberen heel blij en vind het toch ook wel spannend want of ons een 2e is gegund is een vraag 😅 vind het heel spannend 🍀

één jaar geleden

Ja leuk idee!

één jaar geleden

Wij zijn nu weer begonnen 😊, ik heb een menstruatie app met daarin mijn vruchtbare periodes..

één jaar geleden

Spannend meiden! Wanneer is jullie NOD?

één jaar geleden

Wij hebben besloten toch nog even te wachten tot na onze vakantie in juni 😁

één jaar geleden

Reactie op Nieuwemama96

Maandag! Superbenieuwd of het dan raak is. We hopen het heel erg. Maandag ga ik testen.

één jaar geleden

Ik ben half december gestopt met de pil. Was weer snel raak🙈 nu 5 weken zwanger en voor nu uitgerekend 1 dag na de verjaardag van ons zoontje🤪 beetje slechte timing haha. Veel succes dames 🥰 blijft toch weer spannend!!

één jaar geleden

Reactie op Lola21

Ik ben half december gestopt met de pil. Was weer snel raak🙈 nu 5 weken zw ...
Haha oeps. Maar gefeliciteerd! Spannend !

één jaar geleden

Leeeuk! Wij gaan er ook voor voor een tweede. Ik vind het ook leuk om in contact te komen met mensen

één jaar geleden

Reactie op Nieuwemama96

11 maart 😊

één jaar geleden

Reactie op Lola21

Ik ben half december gestopt met de pil. Was weer snel raak🙈 nu 5 weken zw ...
Gefeliciteerd!

één jaar geleden

Reactie op Kiddolove

Wij hebben besloten toch nog even te wachten tot na onze vakantie in juni � ...
Wij ook maar dan ivm mijn werk. Al voelt t ook weer dom om t daar vanaf te laten hangen dus wie weet bedenk ik me weer 🫣

één jaar geleden

Wij zijn sinds juli bezig en inmiddels 3 miskramen verder. Elke keer super snel weer zwanger geraakt maar helaas 💔 Nu lassen we een pauze in. Eerst in mei wat onderzoeken laten doen en dan kijken we verder.

één jaar geleden

Wij zijn sinds juli bezig en inmiddels 3 miskramen verder. Elke keer super ...
Hier helaas ook een beetje hetzelfde verhaal. In september begonnen, MA gehad met 10 weken zwangerschap en daarna weer een miskraam. Wat een ellende hè 💔

één jaar geleden

Wij zijn ook echt net begonnen.. bij ons dochtertje was ik snel zwanger. Ben benieuwd of dat nu weer zo is 😊

één jaar geleden

Wij gaan ook beginnen! Als het goed is moet ik morgen ongesteld worden. Sinds december geen anticonceptie meer maar ik was er toch nog niet helemaal klaar voor. Vandaag uitgesproken naar mijn man dat ik er graag voor wil gaan (mijn man was al eerder zover)! Spannend!

één jaar geleden

Reactie op Loates

Hier helaas ook een beetje hetzelfde verhaal. In september begonnen, MA geh ...
Shit zeg! Ja grote ellende. Ik heb nu mentale hulp gezocht gelijk, kon het niet meer zelf oplossen.

één jaar geleden

Ik hoop dat het jullie snel gegund is meiden! Wij zijn 10 februari bevallen van een stilgeboren dochtertje! Zo dubbel in alles, verdriet, oneerlijk, machteloosheid, maar ook blijdschap, liefde en trots. Met veel pijn hebben we haar moeten laten gaan en ze zal altijd ons tweede dochtertje zijn! Toch is er ook leegte en de kinderwens blijft, ik hoop dat we over een tijdje ook opnieuw kunnen zeggen dat we ervoor willen gaan. Succes lieve meiden ♡