62 Reacties
één jaar geleden
Reactie op LesJB
Ja, leuk!
Top! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.
één jaar geleden
Eerste instantie wilde mijn vriend pas eind volgend jaar beginnen maar vandaag vertelde hij me dat hij het nu al wilt proberen heel blij en vind het toch ook wel spannend want of ons een 2e is gegund is een vraag 😅 vind het heel spannend 🍀
één jaar geleden
Reactie op Kiddolove
Wij hebben besloten toch nog even te wachten tot na onze vakantie in juni � ...
Wij ook maar dan ivm mijn werk. Al voelt t ook weer dom om t daar vanaf te laten hangen dus wie weet bedenk ik me weer 🫣
één jaar geleden
Wij zijn sinds juli bezig en inmiddels 3 miskramen verder. Elke keer super snel weer zwanger geraakt maar helaas 💔
Nu lassen we een pauze in. Eerst in mei wat onderzoeken laten doen en dan kijken we verder.
één jaar geleden
Wij gaan ook beginnen! Als het goed is moet ik morgen ongesteld worden. Sinds december geen anticonceptie meer maar ik was er toch nog niet helemaal klaar voor. Vandaag uitgesproken naar mijn man dat ik er graag voor wil gaan (mijn man was al eerder zover)! Spannend!
één jaar geleden
Reactie op Loates
Hier helaas ook een beetje hetzelfde verhaal. In september begonnen, MA geh ...
Shit zeg! Ja grote ellende. Ik heb nu mentale hulp gezocht gelijk, kon het niet meer zelf oplossen.
één jaar geleden
Ik hoop dat het jullie snel gegund is meiden!
Wij zijn 10 februari bevallen van een stilgeboren dochtertje! Zo dubbel in alles, verdriet, oneerlijk, machteloosheid, maar ook blijdschap, liefde en trots. Met veel pijn hebben we haar moeten laten gaan en ze zal altijd ons tweede dochtertje zijn!
Toch is er ook leegte en de kinderwens blijft, ik hoop dat we over een tijdje ook opnieuw kunnen zeggen dat we ervoor willen gaan.
Succes lieve meiden ♡