62 Reacties

één jaar geleden

Reactie op RDBX

Ik hoop dat het jullie snel gegund is meiden! Wij zijn 10 februari bevall ...
Heel veel sterkte ❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op UmmAZ

Maandag! Superbenieuwd of het dan raak is. We hopen het heel erg. Maandag g ...
Mijn zwangerschapstest was negatief en ben net weer opnieuw ongesteld geworden 😞.. Ik had echt het gevoel dat het dan dit keer wel raak zou zijn, maar ik had het mis

één jaar geleden

Wij zijn nu weer begonnen met 1e ronde letrozol 🤞🤗

één jaar geleden

Reactie op UmmAZ

Mijn zwangerschapstest was negatief en ben net weer opnieuw ongesteld gewor ...
Het blijft vervelend en verdrietig hé, zo'n witte test.. Ik had het helaas ook, was zelfs een week over tijd. Helaas wel een witte test en dus gewoon later ongesteld geworden. Frustrerend😳 maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen 😬

één jaar geleden

Reactie op RDBX

Ik hoop dat het jullie snel gegund is meiden! Wij zijn 10 februari bevall ...
❤️❤️❤️

één jaar geleden

Wij gaan vanaf deze maand ook voor een tweede 😊 mijn NOD is op 27 maart en als het raak is ben ik uitgerekend op mijn verjaardag 🥳 het lijkt mij vet leuk om met jullie in contact te komen

één jaar geleden

Reactie op YunaC

Wij gaan vanaf deze maand ook voor een tweede 😊 mijn NOD is op 27 maart en ...
@nieuwemama96

één jaar geleden

Wij zijn gaan "proberen" zonder te plannen, sinds april vorig jaar. Maar dat wilde niet lukken. In februari gestart met ovulatietesten, toen wel in 1x raak!! Gelukkig werkt het dus allemaal nog😄

één jaar geleden

Hier vanmorgen een licht positieve test, 2 dagen na m'n vermoedelijke NOD. Ik kan het nog niet echt geloven en vind het super spannend. Vorige maand ineens een week later ongesteld geworden. In december een miskraam gehad. Durf nog niet te enthousiast te zijn😳

één jaar geleden

Reactie op Eva00

Hier vanmorgen een licht positieve test, 2 dagen na m'n vermoedelijke NOD. ...
Gefeliciteerd!!

één jaar geleden

Hoe oud zijn jullie kindjes allemaal nu? En hoelang duurde het bij jullie eerste? Mijn dochtertje is nu net 1 jaar geworden. Bij haar duurde het 7 maanden ( wel 1 vmk in maand 2).

één jaar geleden

Reactie op Eva00

Hier vanmorgen een licht positieve test, 2 dagen na m'n vermoedelijke NOD. ...
Gefeliciteerd 🥰

één jaar geleden

Reactie op Flower221

Hoe oud zijn jullie kindjes allemaal nu? En hoelang duurde het bij jullie e ...
Ze is bijna 17 maanden. Bij haar duurde het 6 maanden. Wij gaan in juli beginnen en hopelijk is het gauw raak 🤗

één jaar geleden

Reactie op Flower221

Mijn zoontje is bijna 18 maanden. Het duurde bij hem 13 maanden voordat we in verwachting van hem waren.

één jaar geleden

Reactie op Flower221

Onze zoon is 17 maanden en het duurde twee maanden voor ik zwanger was. Heb nu net mijn eisprong gehad, dus eind maart weet ik meer over deze (eerste) ronde!

één jaar geleden

Reactie op Flower221

Zoontje is bijna 17 maanden. Bij hem was het de eerste ronde raak. Nu 8 weken zwanger van nummer 2, ook eerste rondje raak 🙈 wss uitgerekend op mijn zoontje z’n 2e verjaardag🤪

één jaar geleden

Zien jullie wat? 3 dagen voor NOD.

één jaar geleden

Eind februari gestopt met de pil, bovenste ovulatie test van gister en snel daarna seks gehad. Vanmorgen nog maar een heel klein streepje zichtbaar…. Ben benieuwd of het gelukt is 🙂

één jaar geleden

Eind februari gestopt met de pil we zijn niet bezig met ovulatie testen wel met een app. Maar vrij snel was mijn menstruatie al weer opgang eind maart dus kijken of het van zelf gaat 🍀

één jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Ze is bijna 17 maanden. Bij haar duurde het 6 maanden. Wij gaan in juli beg ...
Wij ook!