29 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Marlouftw
Mijn vriend doet dit ook áltijd 🤣 zodra het boekje open gaat ; gaaaaaap
Haha ja zo apart 😆 heb het opgezocht op internet, het schijnt dus echt vaker voor te komen maar niet helemaal duidelijk waardoor het nou is haha
één jaar geleden
Hier is voorlezen een groot succes mijn dochtertje loopt elke avond gelijk naar haar boekenkastje om een boekje (of de kast leegtrekken voor de lol😂)te pakken. Ik lees haar altijd voor samen op mijn bed dan krijgt ze haar papfles en gaan we samen lezen. De ene x blijft ze lief rustig zitten maar soms is ze nog te druk voor het boekje🙈
één jaar geleden
wij lezen elke dag meerdere boekjes voor. we gaan ook 1x per week naar de bibliotheek om nieuwe boekjes te lenen, dat is dan meteen een uitje. sinds kort (zoontje is 2 jaar en 4 maanden) lukt het hem ook om wat geconcentreerder te luisteren.
één jaar geleden
Onze dochter leest de hele dag door (letterlijk). Ze kan zich zelf er uren mee vermaken, maar nu ze wat ziekig is, vraagt ze ook meer om het samen te doen.
één jaar geleden
Zeker lees ik voor! Mijn kindje komt zelf met boekjes aan, soms is het een heel boekje soms is ze er na een bladzijde er al klaar mee.
één jaar geleden
Mn zoon is gek op boekjes. Ben lid van de bieb dus we halen regelmatig even een paar nieuwe voor wat afwisseling. Merk bij mn zoon wel dat als we puur de tekst voorlezen hij t minder interessant vindt. Veel leuker vind hij het als we de plaatjes er actief bij betrekken en vertellen wat er te zien is. We lezen sowieso een verhaaltje voor het slapengaan en vaak overdag ook wel.