10 Reacties

één jaar geleden

Goedemorgen 😎 Ik zou de ochtend tuk skippen. En dan na de lunch in de middag lekker naar bed. Dan maken ze vaak wel 2 uurtjes. De mijne iig wél. Successes!

één jaar geleden

Sorry maar 6.45 is toch niet vroeg 🙊🙊? Hier is vroeg wakker 5.00 whaha 👍🏼 . Ik vind 6.45 echt een heeeele nette tijd voor een kindje van deze leeftijd. Slaapbehoefte op deze leeftijd is 11-14u dus als ze er s nachts al 12u op heeft zitten is wakker zijn om 6.45 echt heel erg prima. Ik zou er een moord voor doen iig

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Sorry maar 6.45 is toch niet vroeg 🙊🙊? Hier is vroeg wakker 5.00 whaha � ...
Same! Vanmorgen was het 0400, maar ook in sprong 10

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde hoor! Ook vroeg wakker. Nu n week radicaal van de ochtend slaap af (al sliep hij maar max 30m), nu zijn de ochtenden ook weer zoals ik gewend was. Meestal rond 7.30u.. 😊

één jaar geleden

Herkenbaar. Ze is nu sinds deze week al heel vroeg wakker en eerder altijd pas tussen 7.30 en 7.45. Vorige week en de week ervoor sliep ze juist heel erg veel.

één jaar geleden

6.45 is een volkomen normale tijd voor een dreumes om wakker te worden. Het is helaas geen robotje die je in kan stellen. Wel kan je proberen om over te gaan naar 1 slaapje. Onze dochter wordt vaak tussen 7.30 en 8.00 wakker, ze slaapt ‘s avonds rond 20.00. Overdag doet ze 1 dutje van 13.00-15.00 gemiddeld, maar de afgelopen 2 dagen slaapt ze van 13.00-16.00. Heeft wel tot gevolg dat ze rond 4.30 soms even een halfuurtje ligt te kletsen. Dus wellicht is het toch al met al wat te veel slaap.

één jaar geleden

6.45u? Dan is het hier feest en is iedereen uitgeslapen! Met beetje pech zit er al 2u op bij ons. Ik zou het zéker waarderen, 6.45u!

één jaar geleden

Hier slaapt er eentje van 10 tot 12 uur ongeveer ipv 2 keer. Ze is wakker tussen 5 en 6.30 uur. Soms een uitschieter naar wat later.

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Sorry maar 6.45 is toch niet vroeg 🙊🙊? Hier is vroeg wakker 5.00 whaha � ...
Precies dit!! Die van ons werd maanden lang om 5 uur wakker.... holy shit, wat vond ik dat pittig zeg. Was voor mij nog nacht🫠 Tegenwoordig tussen 06.30 uur en 07.00 uur. Is heerlijk uitslapen zo! Voor de mama's die er nu weer inzitten, het is onwijs pittig! Ik kan me wel voorstellen als mama's 'gewend' zijn dat hun kindje tot zo laat slaapt, dat half 7 dan ook in een x vroeg is🙈 maargoed, 06.45 uur is echt super goed voor een dreumes!

één jaar geleden

Ooh hier ook vaak tussen 5 en 6 tijdens die sprongen. En nu ook weer rond 6u. Waar kan ik tekenen voor 6:45! Haha. Hoe doe je dat?