11 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben dit gelukkig (nog) niet. Wat ik wel vaak doe is een Driewieler met duwstang meenemen en daar wilt mijn zoontje maar al te graag in ook al mag hij lopen. Misschien is dat een idee?

één jaar geleden

Ik geef speelgoed of wat rozijntjes

één jaar geleden

Reactie op Sir1991

Wij hebben dit gelukkig (nog) niet. Wat ik wel vaak doe is een Driewieler ...
Oh dat is slim idd. Dat ga in proberen, dankje!

één jaar geleden

Hier is het ook aan het beginnen. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee aan moet 🙈

één jaar geleden

Hier gaat het alleen goed als hij direct vanuit de auto bijvoorbeeld in de buggy gaat. Als ik hem eerst zou laten lopen om hem vervolgens in de buggy te zetten dan komt het niet goed 😝

één jaar geleden

Een kwestie van gaat vanzelf over als ze ouder worden😂 Bij mijn jongste is de enige afleiding: eten 🙈

één jaar geleden

Hier helpt het ook vaak om af te leiden met wat eten. Dikwijls gaat het pak rijstwafels dan ook mee als we even naar de winkel lopen of wandelen met de hond!

één jaar geleden

Ja.. ik denk dat ik haar ook maar ga omkopen met eten. De driewieler was vandaag geen succes; op en afstappen, stil blijven staan etc 🤣

één jaar geleden

Mijn dochter is nooit echt blij geweest met de kinderwagen of buggy, zolang ze maar op wat voor een manier gedragen wordt is het goed😅. Hier helpt omkoping met eten of speelgoed ook niet bij. In het zitje van de winkel wagen wil ze wel sporadisch zitten. Ze is de draagdoek gewent en anders gewoon in mijn armen.

één jaar geleden

Hier is het vaak zo dat ze de kinderwagen accepteert als ze hier direct in wordt gezet. Als ze eerst mag lopen en daarna erin moet; oorlog. Dus laatste stukje mag ze vaak lopen🤣. Maar liefst zit ze 24/7 aan mij geplakt dus de keus 'wandelen of zitten' is niet altijd een wenste opmerking. Loopfiets geprobeerd want in de tuin gaat ze als een trein ermee. Onderweg te veel afleidingen waardoor het geen succes is.

één jaar geleden

Hier soms ook een groot tranendal en drama. Als ik dan kinderliedjes opzet op mijn telefoon (die zet ik kan in de bekerhouder) gaat hij vrolijk meezingen en klappen. Ik voel me dan een wandelende kermisattractie maar beter dan met een kind dat moord en brand krijst.