5 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ons mannetje heeft nog lange broeken aan en shirts met korte mouw met een vestje over als we weg gaan zodat we wat uit kunnen doen als hij het warm heeft.
Korte broeken ga ik denk ik pas aandoen vanaf een graad of 23... Ik ga nig steeds uit van dat hij hetzelfde aandoet als ik plus 1 laagje extra (zijn romper/ondergoed).
Ik blijf ook vaak aan zijn nekje voelen, zweet hij gemakkelijk dan doe ik hem dunner aan.
Winterjas doen we niet meer aan (ook veel minder gedoe met de autostoel 馃槄), vestje als het zonnig is en niet waait, softshell (regen en wind dicht) bij iets minder mooi weer.
Met wandelen nemen we nu een dekentje mee om over zijn benen te leggen moest de wind bv ineens opsteken.
茅茅n jaar geleden
Ze draagt hier jurkjes met een maillot. Omdat het nu dunnere jurkjes zijn, dan een wollen jasje erover heen aan.
Verder dunne shirts met lange mouwen. Echte zomerkleding komt hier pas als het warmer is. Denk als het pas 20 graden is. Kleintjes hebben het vaak wel warmer dan ons, want ze zijn heel erg bewegelijk. Als ik met mijn dochter ga wandelen dan gaat ze continue rennen en huppelen.