6 Reacties

één jaar geleden

Volgens mij is dat meer dan zat mijn dochter eet 2 boterhammen ochtends zonder korst

één jaar geleden

Ochtend: 2 boterhammen 2 stuks fruit Middag: 2 boterhammen Melk Paar snoeptomaatjes 3 kleine maissticks Avond: Potje of pot mee Yoghurt of cracotte Melk

één jaar geleden

Hier s’ ochtends 240ml groeimelk. Tussendoor ochtend 2 stuks fruit Lunch 2 boterhammen met beleg Als hij hongerig is na zen dutje soms een yoghurtje ofzo Rond 16u warme maaltijd ‘S avonds eet hij met ons nog een beetje met de pot mee Voor het slapengaan 180ml groeimelk

één jaar geleden

Nee hoor dat is zeker niet te weinig. Wij geven hier zelfs minder. Ochtend papfles ( madam lust nog steeds geen melk) 120 ml -150ml. Soms wilt ze geen pap, dan geef ik haar een sneetje brood. 10.00 fruit 11.00 een sneetje brood Dat gaat ze tussen 11.30-12.00 naar bed voor 2 uurtjes. 14.00 klein bakje kwark met fruit en haver of alleen fruit/soms weer sneetje brood. Rond 16.30/17.00 eten wij. De ene keer eet ze veel en andere keer minder. 18.30 laatste fles 150 ml. Tussendoor eet ze meestal mee wat ik eet. Ze wilt altijd hapjes proeven. Dus extra hapjes fruit, brood en salades zijn haar tussendoortjes. Eten wij een toetje dan eet ze ook met ons mee. Daarnaast krijgt ze maisstengels of sporadisch een fruitknijpzakjes. Als ze trek heeft dan wijst ze naar de kast! Dan weet ik dat ze iets wilt eten.

één jaar geleden

Je geeft goed te eten hoor. Hier; Ontbijt pap fles 180 melk met brinta. Tussendoor 1 stuk fruit. Soms nog koekje Middag lunch 1 broodje, 1 beker melk 180 cc S midd tussendoortje; verschillend, denkend aan; Koekje, liga fruit, krentenbolletkje, fruitje. Avondeten. Met ons mee-eten. Half 8 nog een warme fles voor de lekkerte 😉😅

één jaar geleden

Haha mijn dochter eet veeeeel minder... die krijgt 1, misschien 2 boterhammen per dag op, daar ben ik al blij mee 🙈