112 Reacties

2 jaar geleden

Ik zal zelf aftrappen met dat mijn dochter al bijna 2,5 uur aan het slapen is tijdens haar ochtend dut, het is gelukt om mee te slapen en ik uit mijZELF uitgerust wakker werd en nu een hete kop koffie drink in de zon! 馃檹馃徎

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Ik zal zelf aftrappen met dat mijn dochter al bijna 2,5 uur aan het slapen ...
Oh, dit is toch heerlijk! Hier gezellig met onze dochter in de kinderwagen even kort gewinkeld. Zonder tranen en met een grote glimlach alles om zich heen bekeken (nog nooit gelukt de afgelopen zes maanden), dat voelt wel als een overwinning.

2 jaar geleden

Mannetje ligt nu al bijna 1,5 uur te slapen in de auto!! 馃憦 Normaal max 40 min dus ik weet niet wat ik meemaak haha. Zit er al 45 min naast klaar om voeding te geven maar zolang ie slaapt laat ik hem lekker liggen. Echt heel fijn omdat we 2.15 uur moeten rijden om een weekendje weg te gaan 馃槉

2 jaar geleden

Ja hier ook! Alleen even snel naar het Kruidvat in de stad, maar toch. Zonder tranen in de kinderwagen bijna 40 minuten 馃檹馃檹馃檹馃崁

2 jaar geleden

Ik heb na bijna 8 maanden eindelijk tijd gevonden om de kleiafdruk van de kindjes hun handjes en voetjes te nemen! Helaas zijn die nu zo dik dat de afdruk eerder abstract is 馃槀

2 jaar geleden

Dat onze kleine van 6 maanden eeeeeindelijk weet hoe hij terug moet rollen!! Euforisch momentje net hoor 馃槀 hopelijk wat minder gefrustreerde momenten nu

2 jaar geleden

Vandaag voor het laatst de fysio gehad 馃コ. Ontwikkeling gaat super goed en de afplatting ook mega verbeterd. De rest gaat hij zelf doen. Echt heel erg fijn en een opluchting 馃コ

2 jaar geleden

Mijn dochter van 24 weken kon al tijgeren (achteruit) en wipt steeds heen en weer op haar knie毛n. Nu heeft ze ontdekt door een soort sprongetje kan maken en dat ze vooruit komt. Het is net een konijntje, hahaha!

2 jaar geleden

Ik word hier zo blij van!!! Wat een heerlijke momentjes allemaal. 馃コ

2 jaar geleden

Hele dag bellen blazen en lachen naar iedereen, zo lief en leuk.

2 jaar geleden

Die stralende lach toen ik weer thuis was van het werken. En zo trots dat ze is als ze kan gaan staan, ze heeft altijd al sterke benen gehad. En nu met 7 maanden heeft ze alleen d'r handjes vasthouden nodig om te gaan staan. Maat omrollen ho maar 馃槄

2 jaar geleden

Dat hij opeens zonder hulp recht op kan zitten op de grond. 馃グ

2 jaar geleden

Sinds een paar dagen cold turkey gestopt met de pink aan te bieden (liep echt uit de hand) en vandaag viel ze vanzelf inslaap mits paar keer teruggaan om even te knuffelen/troosten. Trots!

2 jaar geleden

Eindelijk weer een nacht met 1 voeding en een normale avond routine 馃コ zo daar knapt een mens van op. Jullie nog meer successen te delen?馃崁

2 jaar geleden

Hier een meisje met spreidbroekje. Dus qua rollen etc kan dit niet. Net met haar aankleden (dan gaat de spreidbroek natuurlijk af) hoppa gooide ze zich zo om op het aankleed kussen. Ik schrok er van! Zo knap van haar zonder echt te kunnen oefenen!

2 jaar geleden

Hier een meisje met spreidbroekje. Dus qua rollen etc kan dit niet. Net met ...
Wauw! Dat lijkt me zo leuk en fijn om te zien als je weet dat zo鈥檔 spreidbroekje dat oefenen dus beperkt. Zo zie je maar dat baby鈥檚 het gewoon doen als ze er klaar voor zijn 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Wauw! Dat lijkt me zo leuk en fijn om te zien als je weet dat zo鈥檔 spreidbr ...
Ja bizar Hahaha ik schok er van omdat ik dit dus niet verwachtte en er ook nog niet zo alert op ben dat ze me ergens heen kan vliegen. Nou nu weet ik beter Hahaha erg trotse mama 馃グ

2 jaar geleden

Hier zojuist een hele harde schaterlach. Zo leuk!

2 jaar geleden

Reactie op Papfles

Hier zojuist een hele harde schaterlach. Zo leuk!
Wat heerlijk!!

2 jaar geleden

Wij zijn vanmorgen voor het eerst wezen babyzwemmen. 馃ズ zooo schattig! Ze vond het geweldig. Dus dit wordt nu vaste prik op de zo ochtend 馃槄 #momlife