Kom maar door met de positiviteit! 馃コ
Belangrijk om dat ook te laten horen hier! Dus vertel! Wat was er leuk, welke mijlpaal heb je gezien of wat heb je overwonnen. Bij jezelf, baby, partner of wat dan ook.
Ik zal zelf aftrappen met dat mijn dochter al bijna 2,5 uur aan het slapen is tijdens haar ochtend dut, het is gelukt om mee te slapen en ik uit mijZELF uitgerust wakker werd en nu een hete kop koffie drink in de zon! 馃檹馃徎
Ik zal zelf aftrappen met dat mijn dochter al bijna 2,5 uur aan het slapen ...
Oh, dit is toch heerlijk!
Hier gezellig met onze dochter in de kinderwagen even kort gewinkeld. Zonder tranen en met een grote glimlach alles om zich heen bekeken (nog nooit gelukt de afgelopen zes maanden), dat voelt wel als een overwinning.
Mannetje ligt nu al bijna 1,5 uur te slapen in de auto!! 馃憦 Normaal max 40 min dus ik weet niet wat ik meemaak haha. Zit er al 45 min naast klaar om voeding te geven maar zolang ie slaapt laat ik hem lekker liggen. Echt heel fijn omdat we 2.15 uur moeten rijden om een weekendje weg te gaan 馃槉
Ik heb na bijna 8 maanden eindelijk tijd gevonden om de kleiafdruk van de kindjes hun handjes en voetjes te nemen! Helaas zijn die nu zo dik dat de afdruk eerder abstract is 馃槀
Dat onze kleine van 6 maanden eeeeeindelijk weet hoe hij terug moet rollen!! Euforisch momentje net hoor 馃槀 hopelijk wat minder gefrustreerde momenten nu
Vandaag voor het laatst de fysio gehad 馃コ. Ontwikkeling gaat super goed en de afplatting ook mega verbeterd. De rest gaat hij zelf doen. Echt heel erg fijn en een opluchting 馃コ
Mijn dochter van 24 weken kon al tijgeren (achteruit) en wipt steeds heen en weer op haar knie毛n. Nu heeft ze ontdekt door een soort sprongetje kan maken en dat ze vooruit komt. Het is net een konijntje, hahaha!
Die stralende lach toen ik weer thuis was van het werken. En zo trots dat ze is als ze kan gaan staan, ze heeft altijd al sterke benen gehad. En nu met 7 maanden heeft ze alleen d'r handjes vasthouden nodig om te gaan staan. Maat omrollen ho maar 馃槄
Sinds een paar dagen cold turkey gestopt met de pink aan te bieden (liep echt uit de hand) en vandaag viel ze vanzelf inslaap mits paar keer teruggaan om even te knuffelen/troosten. Trots!
Hier een meisje met spreidbroekje. Dus qua rollen etc kan dit niet. Net met haar aankleden (dan gaat de spreidbroek natuurlijk af) hoppa gooide ze zich zo om op het aankleed kussen. Ik schrok er van! Zo knap van haar zonder echt te kunnen oefenen!
Hier een meisje met spreidbroekje. Dus qua rollen etc kan dit niet. Net met ...
Wauw! Dat lijkt me zo leuk en fijn om te zien als je weet dat zo鈥檔 spreidbroekje dat oefenen dus beperkt.
Zo zie je maar dat baby鈥檚 het gewoon doen als ze er klaar voor zijn 馃槉
Wauw! Dat lijkt me zo leuk en fijn om te zien als je weet dat zo鈥檔 spreidbr ...
Ja bizar Hahaha ik schok er van omdat ik dit dus niet verwachtte en er ook nog niet zo alert op ben dat ze me ergens heen kan vliegen. Nou nu weet ik beter Hahaha erg trotse mama 馃グ