112 Reacties

2 jaar geleden

Dat hij mama zegt met 5 maanden 🥹

2 jaar geleden

Wij zijn zonnebrillen en hoedjes gaan kopen voor de tweeling , zo ontzettend schattig 😍

2 jaar geleden

Wat een leuk topic! Mijn geluksmomentje: dat mijn zoontje mij helemaal aflebberde en kraaide van geluk toen ik hem na een dag werken optilde. Heerlijkheid!!

2 jaar geleden

Na dagen huilen van de pijn aan haar heupje, was ze vanavond weer even helemaal haar vrolijke zelf en hebben we heerlijk met haar aan tafel gegeten en daarna lekker met een hoop lachjes haar bedritueel gedaan

2 jaar geleden

Eerste echte dag kdv. Baby huilde niet toen ik haar bracht en na haar dutjes vrolijk zelfstandig gespeeld daar. Ben zo fier en opgelucht!! Ze lachte zelfs naar de leidster voor we vertrokken

2 jaar geleden

Mijn vriend ging onze dochter in de tummy tub doen, loop ik langs de badkamer. Heeft hij “wellness” muziek op, zingt hij voor haar en hoorde hem aan haar vragen of ze ook de massage had geboekt. 😅 🥺❤️

2 jaar geleden

Na weken samen ziek zijn (rsv, covid, buikgriep) vandaag met ons drietjes gaan wandelen en genoten van de zon en de buitenlucht.

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Mijn vriend ging onze dochter in de tummy tub doen, loop ik langs de badkam ...
Dit is echt te schattig! #droomman

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Mijn vriend ging onze dochter in de tummy tub doen, loop ik langs de badkam ...
Oh my, hou op ik smelt 🥰

2 jaar geleden

Wij zijn zondag voor het eerst naar het zwembad geweest met onze dochter. Ze vond dit echt geweldig. Daarna heeft ze stiekem een paar likjes softijs gehad 🤭

2 jaar geleden

Nadat ik twee dagen geleden er helemaal doorheen zat en mezelf 'op' voelde, heeft ons meisje gisteren 1,5 uur aan een stuk op het kdv geslapen én vannacht niet ingebakerd helemaal doorgeslapen tot 06:30. Dit geeft weer vertrouwen🥺

2 jaar geleden

Reactie op Kred

Nadat ik twee dagen geleden er helemaal doorheen zat en mezelf 'op' voelde, ...
Zo zo zo fijn dit!!

2 jaar geleden

Mijn dochter is net voor haar tweede slaapje in slaap gevallen met het lakentje en de slaapzak van fedde en Kees 🎉 ik heb hoop dat we ooit van het inbakeren afkomen😁

2 jaar geleden

Mijn kleintje heeft vandaag heerlijk rustig geslapen van 19:40-6:20😍. Ik ben goed uitgerust 😁

2 jaar geleden

Even een overwinning voor mij vriend. Gister 2x een poep luier verschoond zonder te kotsen! Hij was zo blij en trots🤭

2 jaar geleden

vorige week even samen met mijn vriend op vakantie geweest na een helse hg zwangerschap en postnatale depressie. op vakantie er achter komen dat ik mijn meisje toch wel erg mis en dat ik toch heel veel liefde voor haar heb 💚💚💚 en bij het ophalen van opa en oma was ze door het dolle heen om mij te zien en er zo achter komen dat ze mij ook lief vind 💚💚💚 nu kan ik geen genoeg van haar krijgen. een van de beste dingen die ik voor haar kon doen was even een week voor mijzelf zorgen. moet gewoon huilen van blijheid als ik dit typ 💚💚

2 jaar geleden

Ik vind het zo leuk om alles te lezen. Het is hier even zo pittig allemaal dat ik moeilijk de mooie dingen zie/voel. Na wekenlang achteruit ‘getijger’ heeft mevrouw gisteren een paar keer haar kont omhoog gegooid en schuivend met haar gezicht nog half op de grond als een soort rups zich vóóruit bewogen (geen gezicht 😂).

2 jaar geleden

Reactie op Ang6

Die stralende lach toen ik weer thuis was van het werken. En zo trots dat z ...
Rolt ze bij jou ook nog niet 🙈 hier hetzelfde.. ze doet alle pogingen om te zitten en te tijgeren (zonder vooruit te komen😆) maar behoefte aan omrollen lijkt ze niet te hebben haha

2 jaar geleden

Afgelopen week een keer een glas wijn gedronken op het terras in de zon ☀️ zonder dochter en gisteren wezen lunchen in de stad met dochter en ze deed het voorbeeldig!! Zo fijn dat ze steeds wat langer wakker kan zijn en ze het heel leuk vind om rond te kijken. Fijn dat hiermee mijn/ons wereldje steeds een beetje groter weer word. ☀️😁 Gisteren begonnen met de eerste keer vaste voeding, geen hap in de mond, maar wel lekker gevingerverfd met avocado 🥑 Wat waren jullie hoogtepunten van de afgelopen week? 🥳

2 jaar geleden

Droomvoedingen! Wat is dat toch een fantastische uitvinding ❤️❤️❤️ Hoe geweldig dat baby’s slapend kunnen drinken! Zoontje slaapt heeerlijk door dankzij droomvoeding rond 23:00, ben ik zo dankbar voor!🥰🥳