112 Reacties

2 jaar geleden

Ein-de-lijk heeft de kleine kanjer van mij gevonden hoe hij van zijn buik terug naar zijn rug draait! Dat bespaart mij weer 37 x per dag naar het park of bedje lopen als hij op zijn buik terecht gekomen is.

2 jaar geleden

We hebben de bakfiets binnen 🥳 Ze vindt het fantastisch! Met haar zonnehoedje op mooi in het rond te kijken 🥺😍

2 jaar geleden

Reactie op F-8

We hebben de bakfiets binnen 🥳 Ze vindt het fantastisch! Met haar zonnehoe ...
o wat leuk. ik twijfel ook of ik een bakfiets wil. lijkt mij idd zo leuk dat ze zo rond kan kijken. hoe oud is je kleine?

2 jaar geleden

Reactie op F-8

We hebben de bakfiets binnen 🥳 Ze vindt het fantastisch! Met haar zonnehoe ...
Wat leuk 🥰! Ik twijfel zo over een bakfiets/mamafiets… Ik haat fietsen namelijk 😬, maar het lijkt me ook handig.

2 jaar geleden

Reactie op Irrie

o wat leuk. ik twijfel ook of ik een bakfiets wil. lijkt mij idd zo leuk da ...
6m en een week om precies te zijn haha Doe nu maar hele kleine stukjes nog! Want “officieel” moet ze 7 maanden zijn in dit zitje… maar om voor 1 maand nog een maxi cosy adapter aan te schaffen voor 150,- 👋🏼

2 jaar geleden

Reactie op F-8

6m en een week om precies te zijn haha Doe nu maar hele kleine stukjes no ...
haha ja geef je groot gelijk hoor. snap ik heel goed. mijn dochter is 7 maanden en een week en ik wil graag fietsen met haar 🙂

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Wat leuk 🥰! Ik twijfel zo over een bakfiets/mamafiets… Ik haat fietsen nam ...
Echt super handig! Helemaal met dit weer, zo lekker. Sjeest iedereen voorbij haha en geen p kosten of files. Hebben er vast een buggy bijgekocht die er in past. Zijn we ook nodig voor onze vliegvakantie!

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Echt super handig! Helemaal met dit weer, zo lekker. Sjeest iedereen voorbi ...
Maar na aanschaf van zo n bakfiets heb je ook geen geld meer voor p-kosten trouwens…. 😫🙋🏼‍♀️😂

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Maar na aanschaf van zo n bakfiets heb je ook geen geld meer voor p-kosten ...
haha ja dat is wat mij tot nu toe heeft tegengehouden

2 jaar geleden

Ik heb een mama fiets gekocht geen electrische want ik vind dat een beetje on nodig ben nog fit genoeg om op een gewone fiets te kunnen fietsen 🤭 Ik kan niet wachten tot ze straks op de fiets kan! Heb een voor en achter zitje van yepp

2 jaar geleden

Worden jullie ook ZÓ blij van dit weer!?☀️Eindelijk kan ze lekker buiten zijn! Het liefst haar nieuwste kunstje de heeele tijd, op handen en knietjes van voor naar achter bouncen 🙈😂

2 jaar geleden

Voor de 1 ste x 2 goede dutjes 😅!

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Worden jullie ook ZÓ blij van dit weer!?☀️Eindelijk kan ze lekker buiten zi ...
Jaaa oh dit weer 🥰! Na een slapeloze nacht toch een hele fijne dag gehad. Mevrouw deed een lange dut, ik lekker in het zonnetje en daarna samen in de schaduw in de tuin gespeeld 😊

2 jaar geleden

Wij wonen middenin het centrum en durfde het niet aan om een bakfiets te kopen. Daarnaast kan hij vanaf 9 maanden in een zitje op de fiets dus vonden het een dure uitgave waarvan het ook nog wel roofgoed is. Dus we hebben een alternatief gevonden! We hebben een ‘baby mee’ (steco maxi cosi). Die zet je achterop een fiets (wel even kijken of je bagagedrager lang genoeg is) en je klikt je maxi cosi erop. Die zet je vast en dan kan je lekker fietsen. In het begin wel beetje spannend maar nu fietsen we lekker overal heen. Het is echt ideaal! Als je een te korte bagagedrager hebt kan je ook zo’n verlenging kopen en daarop de baby mee zetten. We hebben de baby mee zelfs op Vinted gekocht en een andere maxi cosi bij de kringloop omdat je een beetje een vierkante maxi cosi nodig hebt.

2 jaar geleden

Mijn man gaat altijd voor alle dutjes wandelen met de kleine meid. Na negatieve ervaringen met heel veel gekrijs bij het proberen in ledikant laten slapen overdag vertikte hij het. Vandaag aangespoord om toch te proveren haar in ons bed te laten slapen (veilig uiteraard;)) nu ze iets makkelijker lijkt in te slapen. Nou, hij wilde het wel proberen.... hebben ze samen een uur liggen slapen op bed! Ik was zo trots op allebei haha :)

2 jaar geleden

M’n meisje maakt ineens een inhaalslag qua motoriek nu haar spreidbroekje af is. Vrijdag begon ze met rollen naar haar buik en vandaag rolde ze ook alweer terug! Nog wel allemaal over het heupje waar geen problemen mee zijn, dus de andere kant moet ze nog oefenen.. maar we zien ineens een baby die van alles leert en ontdekt. Heel erg gaaf! ❤️

2 jaar geleden

Vandaag vrije dag en kleine meid een paar uurtjes naar je gebracht. Haar opgehaald net na haar middagslaapje en ze was zoooo goed gezind 🥰 heel erg genoten van ons middagje samen en aangezien ze 's avonds nog een iets te lange dut heeft gedaan, ook nog extra lang van haar kunnen genieten deze avond 😊 morgen maar wat langer blijven liggen hehe vermits ze pas om 21 in bed lag 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Milamama

M’n meisje maakt ineens een inhaalslag qua motoriek nu haar spreidbroekje a ...
Wat fijn!! ❤️

2 jaar geleden

Van kruipen nog geen pogingen. Maar sinds vorige week kan hij al eventjes alleen rechtop zitten, gisteren leek hij voor het eerst dada te zwaaien 🥰 en vandaag (omdat hij graag op zen voetjes staat en sterke benen heeft) eens geprobeerd hem aan een mini zeteltje recht te laten staan met steun en hij kon echt al even netjes blijven staan! Hij sloeg zelfs met zen handjes op de zetel 🤩

2 jaar geleden

Reactie op Milamama

M’n meisje maakt ineens een inhaalslag qua motoriek nu haar spreidbroekje a ...
Zo knap!