112 Reacties

2 jaar geleden

Zoontje maakte voor het eerst ooit bewust een "grap"! Hij blies in zijn waterglas waardoor er bubbels kwamen en had door dat wij daarom moesten lachen (wat ik al super schattig vond dat hij ineens die link legde en dat door had dus) maar deed het daarna dus expres nog een paar keer en zat ons dan erg trots en breed lachend aan te kijken 🥰🥰🥰 Te schattig!

2 jaar geleden

Ondanks zijn koorts(tandjes?) blijven lachen! En na 2 nachten elk uur wakker slaapt hij nu al vanaf 1930!

2 jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Zoontje maakte voor het eerst ooit bewust een "grap"! Hij blies in zijn wat ...
Oh my ik smelt 😍 hoe lief is dit. Wat worden ze groot dan hè…

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Oh my ik smelt 😍 hoe lief is dit. Wat worden ze groot dan hè…
Nou dat dacht ik dus ook, jeetje wat wordt je ineens groot! Super leuk dat ze steeds meer door krijgen 😊

2 jaar geleden

Als ze je hoofd vastpakt om je vervolgens een heeele dikke natte “zoen” te geven en dan moet schaterlachen 🥹 en dat dan 10x Alweer vergeten hoe vroeg het was vanmorgen 🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Als ze je hoofd vastpakt om je vervolgens een heeele dikke natte “zoen” te ...
Oh dit is zo schattig 🥰

2 jaar geleden

Voor ik haar in haar slaapzak steek, mijn nog een knuffel heeft 🥰, zo vergeet je weer al huilbuien voor het slapen gaan❤️

2 jaar geleden

Toen ik vanavond terug kwam van werk heeel breeduit naar me lachen en de handjes naar me uitsteken zo van pak me pak me en me vervolgens een mega dikke knuffel te geven 🥰

2 jaar geleden

Onze dochter maakte vandaag heel bewust een grapje en had echt heel bewust door dat we haar grappig vonden. Ze deed heel aandachtig keer op keer hetzelfde waar wij om lachten > keek dan afwachtend naar ons > en om dan vervolgens keihard mee te lachen met ons en het weer opnieuw te proberen om onze reactie te testen. Man, zo lief. Kom wel janken 😭🥰

2 jaar geleden

Onze dochter maakte vandaag heel bewust een grapje en had echt heel bewust ...
Ohhh wat heerlijk dit!! Kan hier helemaal van meegenieten

2 jaar geleden

2 slaapjes vandaag zonder mopperen, 1 van 2u 15min en 1 van 2u 45min. Als ik dat van te voren wist was ik ook gaan slapen🤣

2 jaar geleden

Vandaag past oma even op en ik heb heerlijk bij kunnen slapen.

2 jaar geleden

Ons dametje draait ineens naar handen en knieën in bed. Zo goed, maar oh zo pijnlijk dat het kleine meisje nu zo groot wordt dat het bedje naar beneden moet.

2 jaar geleden

Onze dame is op boefjes pad. Zodra ik haar op de grond neerleg, kruipt ze naar mijn plant. Ze vind de bladeren interessant en trekt steeds de bladeren eruit. Als ik nu nee zeg, kijkt ze me aan, lacht ze en kruipt ze sneller naar de plant toe!

2 jaar geleden

Gisteren hebben mijn ouders opgepast op mijn zoontje van 8 maand en daar was het zoontje (15mnd) van mijn tweeling zus ook. Het was zo fijn om alle filmpjes en foto’s binnen te krijgen! Was helemaal aan het genieten… en dat terwijl ik aan ‘t werk was🤪.

2 jaar geleden

Wij zijn het afgelopen weekend voor het eerst een weekend weggeweest op de camping en ze vond het GE-WEL-DIG! ☀️😁🥰🥳 Qua saldo echt heel weinig geslapen in vergelijking met thuis, maar ze bleef maar een blij ei en het lukte ons om het volledig los te laten! Ook grotendeels Rapley doorgezet. Zomervakantie kom maar door 🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Mijn baby zwaait😃. Echt heel grappig want hij doet het bewust.

2 jaar geleden

Reactie op Petra123

Zo leuk hè 🥹. Hier zaterdag ook voor het eerst gezwaaid

2 jaar geleden

Zo leuk hè 🥹. Hier zaterdag ook voor het eerst gezwaaid
Ja superleuk. Ik geloofde m'n man eerst niet, haha, maar toen zag ik t hem zelf doen, stiekem wel beetje trots😃 Rollen doet ie bijna niet en nog geen tandjes te bekennen, maar dit dan weer wel😉

2 jaar geleden

Reactie op Petra123

Wat schattig! Ik vroeg me laatst af, hoe leert een kind dat nou eigenlijk, want niemand zwaait ooit naar hem 😅😂 Ik in ieder geval niet, zeg uiteraard wel gedag als ik wegga of terug kom, maar niet met zwaaien. Deden jullie dit wel (bewust)?