112 Reacties
2 jaar geleden
Terugkomen van een snel toiletbezoek op de gang en mevrouw STAAND aan de salontafel aantreffen. Ik had haar liggend op ons vloerkleed even 2 minuten alleen gelaten. Ik wist niet wat ik zag haha. Ah die big smile van haar haha 😂😍😍
2 jaar geleden
Ze is elke keer toch wel zó vrolijk als ze me ziet als ik haar ophaal bij de opvang, echt genieten! 😍 lekker ‘kletsend’ nog door de Albert Heijn op de terugweg. Wat fijn zo’n vrolijk kind!
2 jaar geleden
Mijn ouders hebben voor het eerst 5 uur lang opgepast. Vriend en ik samen op pad voor het eerst sinds 8 maanden (eerder wilde ik het niet). Ik vond het zó eng, maar het ging zo goed 😭😍. Dutje gedaan, gekolft flesje melk op en verder alleen maar gespeeld en gelachen 🥹🥹🥹
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Al 8,5 maanden ben ik onafscheidelijk met mijn dochter, maar wat zegt mevro ...
Hahahaha, eerst was het mama en daarna papa. Nu sinds twee weken de hele dag door mammama! Er is nog hoop!
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Nu ons meisje kan kruipen is het weer zo n nieuwe fase!
Ze komt nu zelf n ...
Zo lief🥰. Sinds vanochtend pas kan mijn dochter zonder frustratie naar voren kruipen en is ze helemaal in haar sas, daarvoor had ze voorruit nog niet echt onder controle en ging in achteruit draaiende kruipen,tijgeren en rollend waar ze naar toe wou.
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Ze komt nu zelf n ...
Jaa zo leuk hè. Ze is dan echt duidelijk óf lekker zelf aan t spelen of kruipt je overal achterna, super lief.
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Ze komt nu zelf n ...
Leuk hè! Mijn dochter heeft een spelletje ontdekt als ik zeg kom hier! Dan kruipt ze hard weg en ik moet achter haar aan. De grootste schik wat ze heeft.
2 jaar geleden
Leuk hè! Mijn dochter heeft een spelletje ontdekt als ik zeg kom hier! Dan ...
Haha! Geweldig!!🥹😍 zo leuk deze nieuwe fase weer, gaat echt karaktertje steeds beter leren kennen.
Hier gaat ze “verstoppen” om het hoekje en dan moeten we steeds kiekeboe doen haha! Steeds zo n hoofdje om de hoek. Ook als ze achter glas zit, denkt ze dat we haar niet zien 😂
2 jaar geleden
Leuk hè! Mijn dochter heeft een spelletje ontdekt als ik zeg kom hier! Dan ...
Hahahah zo lief dit! Dit doet onze dochter als ze richting de kattenbrokken kruipt, omkijkt naar mij en ik zeg ‘daar blijven we vanaf’, dan gilt ze en gaat haar wiggle kontje net ff iets meer in de turbo stand tot ik haar weg pak 😬.
2 jaar geleden
Sinds 2 dagen kan ze ineens van liggen op d'r buik naar zitten, gaat zelf staan in de box en kruipt ineens vooruit. Maar oh het is een klein monster. Als ze iets doet wat niet mag: heel hard gillen, knijpen, trekken aan onze lip. Dan zeggen we nee dat mag niet! Dan kijkt ze ons aan en schiet in de lach 🙄