112 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Hahahah zo lief dit! Dit doet onze dochter als ze richting de kattenbrokken ...
Hahaha heerlijk die ondeugd!
2 jaar geleden
Ohhh sinds eergister geeft mn dochter een kusje terug het is echt zooo mega lief!! Ze pakt dan echt mn gezicht vast en doet haar mondje op de mijne 🥰
2 jaar geleden
We waren al eens wezen zwemmen met onze dochter maar nu voor het eerst baby zwemmen en ze had zo’n pret! Zelfs kopje onder vond ze leuk 🥰
2 jaar geleden
Ik heb vannacht voor de eerste keer in ruim 9 maanden de hele nacht doorgeslapen! Halleluja 🙌🏻.
Zoonlief heeft al een enkele keer vaker doorgeslapen, maar er was altijd wat, de ene keer kwam ik zelf niet in slaap en andere keren was onze kleuter aan het spoken.
Heerlijk om eindelijk eens een “normale” nacht te hebbem gemaakt! 😄😄
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft een spelletje ontdekt. Heel hard kruipen, dan plat liggen en wachten totdat ik haar oppak. Dit doet ze overigens ook als ze iets van plan is wat niet mag. Ze gaat er alvast voor klaar liggen, haha!
één jaar geleden
Ik heb gisteren zo moeten lachen. We waren naar de binnenspeeltuin. En ik zet hem in het speelgebied en zoefff hij ging er als een malle vandoor.
Twee andere moeders zagen het en moesten ook echt lachen.
En het grappige is, dat hij twee weken terug nog geen meter bij mij vandaan wilde zijn. Zijn gedrag is enorm veranderd in 2 weken
één jaar geleden
Even hier, omdat ik niet echt een ander topic hiervoor weet.
Vandaag wilde ik gaan stempelen met zoontje, tot ik bedacht dat dat misschien niet de beste activiteit is met een witte trui 🙈.
Dus toen hebben we een nieuw boek gelezen: Gekkie de Gekko.
Echt zo'n leuk boek. Hij was meteen enthousiast!
@pannenkoekenplantje, ik hoop dat je dit leest. Is uit dezelfde reeks als de Leeuw in de Muis (ik herinner me dat je fan bent 😉). En is echt heel leuk! Aanrader!
één jaar geleden
Reactie op Papfles
Even hier, omdat ik niet echt een ander topic hiervoor weet.
Vandaag wilde ...
Jaaa haha mn moeder had ‘m al voor me gekocht, Gekkie de Gekko is ook weer zo’n heerlijk verhaal. Met ‘zn galmende stem zo vals als een kraai’ 😂
Weer een boek om uit mn hoofd te kennen straks (wat ondertussen zo is met de andere boeken na 200x De Leeuw in de Muis en Laat maar los Koala voorgelezen te hebben haha)
één jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Jaaa haha mn moeder had ‘m al voor me gekocht, Gekkie de Gekko is ook weer ...
Jaaa dies nieuw, zag em in de boekhandel. Lekker vrolijk. Koala hebben we in het Engels en de leeuw hebben we vandaag in de bieb gehaald. Zo leuk!
Ook een aanrader: de koning en de kok van julia davidson (zij is ook van de gruffalo). Ik kan die boeken in mn slaap nog opdreunen met gekke stemmetjes 😛