8 Reacties

één jaar geleden

Ik neem haar nog mee naar onze kamer als wij gaan slapen. Ik doe haar in haar eigen kamertje pyama truitje aan met jollein winterslaap zal zonder mouwen. Ze draagt daarnaast wasbare luier met wolbroekje. Als ik haar meeneem naar onze kamer doe ik haar al slapend nog pyama broek aan met sokken en de mouwen aan haar slaapzak. Wij slapen met raam open en is meestal rond de 16 graden in onze kamer.

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt nu 's nachts in een winterslaapzak met mouwen en daaronder een romper zonder mouwen. De zon schijnt vrijwel de hele dag op haar kamer. Haar kamer is ook vrij klein dus het wordt daar al gauw warm.

één jaar geleden

Ik probeer altijd in te schatten hoe snel zijn kamertje afkoelt (gaat hier snel). Gisteren had ik een winter slaapzak zonder mouwen,dunne pyjama en romper zonder mouwen. Vandaag wordt het snachts kouder, dus nu winterslaapzak met mouwen. Het was nu 19 graden op zijn kamer, dus voor nu te warm. Maar ik verwacht dat het morgenochtend 16,5 graden op zn kamer is. Dus dan is wat warmer wel fijn.

één jaar geleden

Hier een wollen romper met lange mouwen en een winterslaapzak zonder mouwen. Het is nu door het zonnetje zo 19 graden op zijn kamertje, maar snachts koelt het nog wel af naar 16/17.

één jaar geleden

De slaapkamers koelen hier snel af en het is meestal tussen de 16-18graden. Mijn dochter draagt een romper met lange mouwen met dunne pyama boxpakje en winterslaap met mouwen.

één jaar geleden

Nog steeds dezelfde pyjama (lange mouwen) en romper, maar ondertussen wel iets minder dikke slaapzak dan in de winter. Geen idee hoeveel TOG, maar zit tussen de hele dikke en zomerslaapzak in. Overdag laat ik altijd boven kleding aan en dan katoenen mouwloze slaapzak aan. Dat blijven we bijna het hele jaar zo doen.

één jaar geleden

Ik doe mijn zoontje een romper korte mouwen met een pyjama lange mouwen en pyjama broekje en een zomer/ lente slaapzaak. Het verschil tussen de zomer en de tussen slaapzak heb ik nog niet duidelijk gezien dus volgens mij is dit een zomer slaapzaak. Zijn slaapkamer is vrij warm daar schijnt de zon grotendeels van de dag dus ik vind nog steeds lastig om het goed in te schatten maar het was voor mij duidelijke dat de winter slaapzaak al te warm was. Het nu op zijn kamer bijv. 21,6 graden.

één jaar geleden

Ik heb snel iets gekocht omdat ze het te warm had. Wij hebben een wollen slaapzak met 2.5 tog. Bij ons is het 22 graden op slaapkamer. Ik heb een slaapoverall gekocht van meyco. Als het echt warm gaat worden dan koop ik een zijde slaapzak. Het wordt bij ons meestal 32 a 33 graden, als ik het snachts afkoel door ramen open te doen. Nu heeft ze dus een slaapoverall van 0.5 tog aan met een wollen romper en een katoenen pyjama. Vandaag eerste dag, dus weet nog niet of ze te warm of koud heeft.