7 Reacties

één jaar geleden

Ik heb en speelgoed kastje staan met heel veel speelgoed en ze vermaakt zich als ze niet ziek is uren als ze ziek is zit ze op mij vast geplakt

één jaar geleden

Hier ook eigenlijk altijd samen en soms speelt ze alleen. Ze vindt rennen en dat ik achter haar aan ren of andersom fantastisch. Vaak gaat ze hangen tussen mijn benen en dan moet ik lopen. Ook pakt ze mijn handen vast om samen door het huis rondjes te lopen/rennen. Ik dacht dat ze nu juist een periode hebben dat ze het lastig vinden om alleen te spelen.

één jaar geleden

Hier speelt hij nog weinig alleen! Af en toe dat hij even een paar minuten met de duplo speelt. Samen: boekjes, duplo, tekenen, pakkertje, dansen

één jaar geleden

Mijn zoontje speelt het liefst buiten. Klimmen, klauteren, glijbaan, schommel, naar de kinderboerderij, naar peutergym, loopauto's, samen fietsen naar de markt, supermarkt en overal bij helpen met was, koken, dingen opbergen etc. Spanningsboog is nog niet heel lang op deze leeftijd. Zoontje meldt zich vaak na 5 tot 10 minuten weer.

één jaar geleden

Hier een jongetje die sinds een paar weekjes heerlijk met autootjes door het huis kan rijden. Tot die tijd was spelen zonder mama ook geen optie. Samen doen we van alles, alles wat hij heeft kun je ook samen mee spelen. Al is het hier meestal genoeg als je er gewoon naast zit

één jaar geleden

Mijn zoontje speelt graag met Mega Bloks, smartmax, speelgoed keukentje, verven en kleien doet het ook goed, maar buiten is en blijft favoriet. Maar hier scheelt het echt dat hij een 2,3 jaar oudere zus heeft. Alles wat zij doet wil hij na doen. Ze vermaken elkaar 😜

één jaar geleden

Hier verschilt het per dag, op momenten dat hij veel naar mijn trekt en weinig zelf in spel kan komen zit ik de hele dag wel op de grond(kussen onder de billen) zo heeft hij het gevoel dat ik er ben en kan hij wel zelf tot spel komen. En wat er lekker aan is is dat de kleine op momenten ook lekker bij je kan komen voor knuffels of samen liedje zingen of even lekker stoeien. Dit lijkt bij ons te werken als hij zelf even niet in spel komt. (Niet de gefrustreerd dagen meegeteld want die zijn er ook en dan is niks oke.)