30 Reacties
3 jaar geleden
Nou ik heb HET ULTIEME ANTWOORD!
Rexona Click.. ook een soort stick met crème. Er staat 92uur op maar het is echt zonder overdrijven gewoon van douche tot douche zweetloos. Mn vriend heeft m ook in mannen variant en die is zelfs laaiend enthousiast. Zelfs met sporten en klussen stinkvrij
3 jaar geleden
Reactie op Nope
Deze heb ik op aanraden van dames hier inderdaad voor de "hormoon geuren" b ...
Ik ga m bestellen! Door alle troeploze deo's die ik heb zweet ik heen, echt heel naar.
3 jaar geleden
Ik heb ook loveli! Heel tevreden over. Vind het vooral fijn dat het een deo is waar geen aluminium in zit.
3 jaar geleden
Reactie op Xyquienne
Hoe kan je zwanger wrood moeder of vader bent dat kind krijgen dat moet wee ...
Ik zie je nou in meerdere topics ‘lelijk’ reageren. Reageer normaal of gewoon niet.
3 jaar geleden
Ik gebruik deze nu een tijdje echt heel fijn. Nooit last van zweetlucht met dit kleine wonder potje. Je hebt verschillende geuren maar dit is mijn favoriete. Bij de etos voor 7.49 maar kan er makkelijk een maandje mee door. (Deze wordt ook aangeraden voor kindjes die beginnen met de puberteit)
3 jaar geleden
Ik gebruik een natuurlijke deo, van nourished van Axilla. Is een pasta, wel even wennen in het begin maar wil nu niks anders. Heb onderzoek naar deo gedaan en het blijkt dat de standaard deo vaak aluminium en andere giftige moleculen bevat die in je bloedbaan terecht kunnen komen. Ook slecht voor als je borstvoeding geeft bijvoorbeeld.