43 Reacties

één jaar geleden

Hier maatje 5 maar die begint wat aan de strakke kant te zitten, ze is 11,5 kilo.

één jaar geleden

Ons zoontje weegt ongeveer 11 kilo en wij gebruiken de luiers van kruidvat maat 4+

één jaar geleden

Mijn dochter is 15 maanden en weeg 11 kilo, heeft maat 4 van het kruidvat merk. Mag ik vragen van welk merk je luiers hebt ?

één jaar geleden

10,8 kg en maat 4 van Pampers. Nog geen redenen hier om over te stappen

één jaar geleden

Ik gebruik pampers baby dry maar ik moet ze elke 1.5 a 2 uur verschonen nachts gaat wel goed

één jaar geleden

Bijna 15 maanden, bijna 10 kilo en gebruiken Kruidvat 4+

één jaar geleden

Zoon 15 maanden oud ,weegt 12 kilo , maat 5 van kruidvat

één jaar geleden

Wij gebruiken maat 4 van pampers, onze dochter is met 15 maanden bijna 10kg, maar heeft en smalle bouw en dit zit nog iets ruim.

één jaar geleden

Maat 4 broekjes voor de nacht. Maat 5 voor overdag. Dame heeft flinke billen 🤭

één jaar geleden

Maat 5 overdag en maat 6 in de nacht, 11 kg😂

één jaar geleden

Mijn dochter weegt 10,8 kilo en wij gebruiken maat 5 van Kruidvat.

één jaar geleden

Onze dochter weegt 10,5 kg en ze heeft maat 5 van puur en zacht Etos luiers

één jaar geleden

Pampers premium protection. Maat 4 overdag, maat 5 ‘s nachts. Onze zoon weegt 10,5 kg.

één jaar geleden

Ze draagt maat 4 van zowel Kruidvat als pampers. Ze weegt 8,8 kilo

één jaar geleden

Maat 4 van kruidvat. Als we lang in de auto moeten (+60 min) doe ik 4+ ivm de sluiting van de maxi cosi. Snachts maat 5 omdat ze een nacht plasser is

één jaar geleden

Zou bijna denken dat die van kruidvat beter zijn dan die van pampers miss dat maar proberen dan hihi

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Zou bijna denken dat die van kruidvat beter zijn dan die van pampers miss d ...
Ik werk bij kruidvat maar voor onze dame zijn ze niet passend. Kruidvat valt smal en onze dame heeft brede billen. Wel gebruiken we de pure & soft van kruidvat. Die zijn breder en als ze iets van uitslag heeft doen we deze luiers aan en binnen een dag is het weg

één jaar geleden

Maat 4 kruidvat en snachts night pants maat 4 van pampers. Mijn dochter is ook 10 kilo en gaat goed!

één jaar geleden

Overdag 4 pampers harmonie en in de nacht 5 baby dry pants.

één jaar geleden

Maat 5 Kruidvat luiers. 11,7 kilo!