17 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn afgelopen zondag naar een binnenspeeltuin geweest. Erg leuk voor haar en ze had ontzettend veel schrik. Het was wel ontzettend goed opletten en steeds erbij blijven. Plus sommige kinderen daar zijn gewoon kleine ettertjes, want ze duwen de kleintjes gewoon omver en pakken dingen af. Dus je bent ook steeds bezig om dit soort dingen te voorkomen.

één jaar geleden

Wij gaan met dit koude weer graag na de binnenspeeltuin of even lekker zwemmen. Als het weer wat mooier is dan gaan we ook graag na de kinderboerderij.

één jaar geleden

Slecht weer: - zwemmen - zwemlesje 1-2 jaar - muziekles 1-2 jaar (dit is wel wekelijks) - binnenspeeltuin - naar opa en oma Goed weer: - wandelen in natuurgebied (+ pannenkoek eten) - speeltuin - kinderboerderij (dit is een dikke hit sinds ze zelf kan lopen)

één jaar geleden

Wij zijn afgelopen zondag naar een binnenspeeltuin geweest. Erg leuk voor h ...
Dat houd me idd tegen.. Heb je zoiets ook voor alleen de allerkleinsten? Met wat minder gekkigheid? Omgeving Utrecht? 😅

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Dat houd me idd tegen.. Heb je zoiets ook voor alleen de allerkleinsten? Me ...
Je hebt speciale peuterhoekjes bij Monkey town! Die in Maarssen of Utrecht Overvecht. Wij zijn wel pas 2x geweest en dan op een doordeweekse ochtend, lekker rustig en ontspannen 😇

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Nee joh valt echt reuze mee!! Er zijn soms echt wel oudere kinderen die ruig spelen maar als hun ouders hen daar niet op aanspreken doe ik dat gewoon 🦁 ze vindt het hier ook heel leuk. Wij gaan wel eens naar Ballorig (Utrecht Overvecht). Zeker in de ochtend is het rustig en vol met yuppen ouders 😂

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Je hebt speciale speelhoek tot 4 jaar. Het valt wel mee hoor. Ik was toevallig op een zondag gegaan en het was zo druk, dat er zelfs wachtrijen waren om erin te komen. Je moet gewoon erbij blijven dan kan je dingetjes voorkomen. Mijn dochter heeft drie keer een duwtje gehad en ik zeg er gewoon wat van. Als er geen ouder erbij rond loopt of zelf niet ingrijpt. Kinderen hebben een eigen willentje en soms zijn zo zo enthousiast dat ze zelf niet eens in de gaten hebben wat ze doen.

één jaar geleden

Ik vind een kopje koffie drinken al een uitje😅 Op de fiets erheen. Kleine speelt in het mini speelhoekje en/of loopt wat rond. Vaak tijdens lunchtijd en dan eet hij zijn boterhammen daar terwijl ik een stuk taart als lunch eet😇 Ik woon in Zeist, daar zit ook Blik en Burgers die een grote buitenspeeltuin hebben, én binnen een heel grote speelkamer voor de kids. Tips voor meer van dat soort 'kinderhoreca' zijn welkom (meerdere uit omgeving Utrecht zag ik:))

één jaar geleden

Wij zijn afgelopen zondag naar een binnenspeeltuin geweest. Erg leuk voor h ...
Ik vind dat dus echt het irritante aan speeltuinen. Heb, buiten mijn zoontje om, totaal geen ervaring met kinderen en heb dus echt moeite om andere kinderen aan te spreken. Had voorheen het beeld dat je dat soort dingen automatisch kan en weet als je eenmaal moeder bent, maar blijkbaar niet😂

één jaar geleden

Reactie op Blabla19

Ik vind dat dus echt het irritante aan speeltuinen. Heb, buiten mijn zoontj ...
Ik kan dit ook totaal niet “goed” ofzo, maar ik zie het maar zo: lekker oefenen op andermans kind, krijgt mijn eigen kind straks het beste van mij 🙊

één jaar geleden

Wij wonen zelf vlakbij de stad, ik drink bijna wekelijks een kopje koffie bij de Hema samen met mijn zoontje (okey hij krijgt geen koffie maar zo'n fruit knijpzakje 😜). En naar de bieb gaan doen wij ook erg vaak. Monkey Town blijft ook echt leuk!

één jaar geleden

Kinderboerderij, Balorig, dierentuin, openbare speeltuin met zandbak, zwembad (met peuterbad), pannenkoek of poffertjes eten, bibliotheek, muziekles (muziek op schoot).

één jaar geleden

Als ze lopen is het Nijntje museum ook echt heel leuk al!

één jaar geleden

Reactie op Loes1230

Als ze lopen is het Nijntje museum ook echt heel leuk al!
Ik wil er dit weekend heen gaan! Is de vervangende locatie net zo leuk?

één jaar geleden

Tip! https://instagram.com/explore_utrecht_kids?igshid=YmMyMTA2M2Y=

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Tip! https://instagram.com/explore_utrecht_kids?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Leuke tip 😍!

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Ik wil er dit weekend heen gaan! Is de vervangende locatie net zo leuk?
Ik weet niet wat het verschil is ik ben alleen maar op de vervangende locatie geweest. Dus dat kan ik je niet vertellen. Misschien dat alles iets mooier afgewerkt is qua muren en locatie. Maar dat zie ik maar heeft mijn dochter precies niks van mee gekregen.