11 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben een swim trainer van freds academy. Is geschikt van 3 maanden tot 4 jaar oud.
Het zijn geen bandjes, maar ik vind het wel fijn! Op deze manier heb ik het gevoel dat ik haar wat vrijer kan laten bewegen in het water.
één jaar geleden
Wij hebben een swim trainer van freds academy. Is geschikt van 3 maanden to ...
super dankjewel voor je bericht. En deze gebruik je alleen in het wat diepere water? Of kun je dat ook gewoon gebruiken in zo’n speel water stuk als hij aan het lopen is?
één jaar geleden
Reactie op Bosje02
Wij gebruiken een zwemtrainer en bevalt goed en deze is tot en met vier jaa ...
Ooh deze hebben wij ook maar ik vindt het juist verschrikkelijk onhandig 😂 Wij zijn nu over op een Puddle jumper 😊
één jaar geleden
Reactie op kimberlytjuh96
super dankjewel voor je bericht. En deze gebruik je alleen in het wat diepe ...
Wij gebruiken dit gewoon in diepe water en ondiepe. Zo kunnen wij zwemmen terwijl we haar rustig aan duwen. In het ondiepe kan ze lekker vrij lopen. Natuurlijk met ons erbij!
één jaar geleden
Wij gebruiken sinds hij 1 jaar werd al gewone zwembandjes. We doen elke week ouder/kind zwemmen en vanaf 1 jaar doen ze dat bij ons met bandjes. Hij moest 2 lesjes echt wennen om los te drijven, maar bij de derde les met wat afleiding had hij ineens door dat er niks kon gebeuren en sindsdien vindt hij het geweldig. Hij drijft heel goed los rond, wel met ons dichtbij natuurlijk. En hij kan al zelfstandig rondjes draaien en probeert al iets vooruit te komen. Wij vinden het heel fijn dat hij dit nu gewend is, hij heeft ze ook netjes om in het peuterbadje en weet niet beter meer.
één jaar geleden
Wat ik kreeg te horen in het zwembad dat als een kindje kan lopen altijd bandjes om moet omdat ze soms ook van je weg lopen. 🤭
één jaar geleden
Reactie op kimberlytjuh96
super dankjewel voor je bericht. En deze gebruik je alleen in het wat diepe ...
Mijn dochter vind dat ding van jongs af aan al vreselijk! Ze wilt telkens over de rand met haar armen maar daar is het te breed voor. Ik kan me echt niet voorstellen hoe ze daarmee lekker kan spelen in het peuterbadje. En zoals al gezegd is zodra ze kunnen lopen moeten ze van het zwembad overal bandjes om. Ook in het ondiepe.