14 Reacties

één jaar geleden

Een fase! Tenminste bij ons. Als onze zoon ziek is geweest is hij die week erna terrorrrrr terwijl hij normaal heel anders is

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde 🙋‍♀️. Ze is sinds een maand 2 en ook al een paar weken flinke driftbuien en bijna niks is goed. Ik vind het flink vermoeiend moet ik zeggen. M’n geduld wordt flink op de proef gesteld zullen we maar zeggen. Ik hou me maar voor dat het weer over gaat….succes!

één jaar geleden

Herkenbaar😅 Heeft hier 2 weken geduurd en sinds een paar dagen gaat het weer als vanouds

één jaar geleden

Overigens was dit ook precies nadat hij een week ziek was

één jaar geleden

Het enige wat ik de hele dag hoor is "MAMA, STOP, NEE" Als ik het waag om met iets te helpen moet heel het riedeltje opnieuw. Het lijkt vandaag en gisteren wel wat minder dan afgelopen 2 weken. Dat was op m'n tenen lopen 🤪 Ze kan nu wel zelf haar laarzen en jas aan trekken dus elk nadeel heeft z'n voordeel haha

één jaar geleden

Mijn zusje omschreef het altijd als soep in het hoofd. Ze kunnen heel veel, maar willen eigenlijk nog veel meer! Vooral het praten, nieuwe woorden, zinnen maken. En dat allemaal in dat koppie maar het komt er niet uit. Soms even boos laten. Paar minuten en dan toch toenadering zoeken op ooghoogte. Wellicht kan ze heel goed duidelijk maken wat er is. Onze dochter is nu 2 jaar en 1 maand. En ze heeft sinds 1.5 week zichzelf weer gevonden. Praten, kletsen, dansen. Echt een peutertje ineens

één jaar geleden

T. Pl llllkkkkjkiioo0mmnuuuuu is het m

één jaar geleden

Sinds deze week helemaal hysterisch, alles is niet goed. Als je dan alsnog doet wat ze wilde, ook niet goed. Gelukkig kunnen we er meeste tijd om lachen maar soms is ze erg “tegen” papa, wat papa erg verdrietig maakt… hopelijk hier ook maar twee weken. Wel heeeeel veel nieuwe woordjes deze tijd.

één jaar geleden

Nee mama! Stop ermee! Of Nee, nee, nee mama! Als ik het dan toch doe vergaat de wereld.. 🤣😭

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Ben blij om te lezen dat het bij jullie ook zo is. Echt enorme driftbuien, soms echt niet meer te kalmeren tenzij we haar echt met iets afleiden. Totaal niet luisteren, alles duurt ook een half uur langer, naar bed brengen moeten we nu echt bijna een uur voor uittrekken anders gaat het mis en is het drama. Slapen gaat overigens ook weer niet top… volgens mij is er rond de 2 wel weer een enorme ontwikkeling gaande, dus hopelijk snel weer meer tevreden.

één jaar geleden

Ohja hoor mijn zoontje is elke dag neee nee, mijn mijn mijn. Boos worden op de grond liggen driftbuien boos als iets niet gaat zoals hij wilt. Wilt zelf de jas kiezen en schoenen en als je iets anders aan doen drama….

één jaar geleden

O m g, ik heb precies het zelfde. Mijn meid was ook ziek, dusdanig dat ze niet naar de kdv kon, en ik moest thuis werken met haar, het was een en al drama. Ze is nu wat beter maar omdat ze veel tv heeft gekeken en snacks heeft gehad omdat ik niet zo veel tijd had is ze nu crazyy. Huilen buiten en binnen, wil constant haar zin, we hebben de hele tijd discussies en waar ze me eerst altijd begreep, does ze nu blind/doof 😂 ik kan er wel om lachen maar als ik haar vandaag voor de derde keer deze week KRIJSEND op mijn schouder naar boven moet tillen omdat ze het niet meer ziet zitten, moet ik écht even diep adem halen hooor.

één jaar geleden

Hier is het naar het Kdv brengen vreselijk. thuis al compleet in paniek en boos, duurt de hele weg in de auto en met naar binnen brengen. Als ik weg loop nog steeds gillen maar als ik buiten ben en door het raam kijk zit die rustig te spelen en is er echt niks meer aan de hand. Het voelt echt een beetje als mama praten vooral omdat het binnen 1 minuut weer goed is zodra ik buiten beeld ben. Papa is altijd al heel vroeg de deur uit dus ik breng hem eigenlijk altijd weg. We gaan dit wel binnenkort een keer proberen of hij het dan ook doet want dit is vreselijk. Iemand herkenning of tips?

één jaar geleden

Reactie op Nope

Hier is het naar het Kdv brengen vreselijk. thuis al compleet in paniek en ...
Veel herkenning, niet elke dag gelukkig. Ik merk dat ze echt graag gegeten wil hebben, al is het iets kleins of wat brinta.. En we moeten echt alles doei zeggen, ze knuffels en laatste speelgoedje en speen enzo. Maar dan nog, jas aan schoenen aan is echt drama, bij beide mij en papa😭