42 Reacties

één jaar geleden

Ik zet haar gewoon met speelgoed op de grond en zorg dat alle gevaarlijke dingen niet kunnen aan geraakt worden.

één jaar geleden

Niet 😂🙊. Ik douche als mn vriend thuis is (dat is hij ook vaak dus nooit ingewikkeld). Als ik haar in de badkamer zou houden, dan zou ze binnen 1 minuut onder de douche kruipen hier haha (inloop douche).

één jaar geleden

Ik zet hem in de kinderstoel in de badkamer met een filmpje, kan het niet mooier maken 😂. Maar dat is niet zo vaak want meestal douche ik als mijn man ook thuis is.

één jaar geleden

Hij speelt of in de badkamer of op de bovenverdieping met de deur open (afhankelijk van of mn stiefzoon van 15 ook thuis is 😅) en ik douche dan. Hij kan niet bij gevaarlijke dingen dus vermaakt zich met een mandje borstels of dichte pot vitaminepillen 😂 Maar hier geen inloopdouche anders zou dat niet lukken denk ik want dan zou hij erbij gaan staan 😅

één jaar geleden

Hij speelt in badkamer. Maar, ik douche dan wel heel snel.

één jaar geleden

Ik zet haar bij me onder de douche op de grond 2 vliegen in 1 klap hihi

één jaar geleden

Niet, ik douche wanneer ze in haar slaapt.

één jaar geleden

Ik douche als mn man thuis is. Meestal 'savonds als dochter op bed ligt (doordeweeks) of sochtends vroeg na het ontbijt (weekend).

één jaar geleden

Wij hebben zo’n baby zit badje waar hij zelfstandig en veilig ik kan zitten. Ik kan douchen en hij zit lekker in z’n badje. Helemaal top 👍🏼

één jaar geleden

Hier inloopdouche. Of ik zet hem naast mij op de grond en zit hij in z’n eigen badje. Of ik zet hem in een leeg ligbad tegenover onze douche. Speelt hij in het droge met de eendjes en andere speeltjes Of ik douche als mn man thuis is Of als hij slaapt

één jaar geleden

Ik zet hem in zijn ledikant met speelgoed, en deuren open, of pas als hij slaapt. Samen douchen doen we ook maar dan als we beide thuis zijn, en dan pakt de ander hem aan, anders vind ik het te veel gedoe met koukleumen en tegelijk aankleden.

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Hier inloopdouche. Of ik zet hem naast mij op de grond en zit hij in z’n ei ...
Oooh ook leuk idee met dat droog badje. Klimt hij er niet uit?

één jaar geleden

Reactie op Bibi-86

Ik zet haar gewoon met speelgoed op de grond en zorg dat alle gevaarlijke d ...
Hmmm dat zie ik toch niet zo zitten met een wc in de badkamer. Straks gooit ze het speelgoed erin of gaat ze met haar handen erin zitten 😂😂 prullenbakjes etc weghalen lijkt me ook echt te veel werk en ze kan nog niet goed lopen dus ben bang dat ze valt als ze rechtstaat en een stapje zet

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ik zet haar bij me onder de douche op de grond 2 vliegen in 1 klap hihi
Hmmm lijkt me veel extra werk als men dochter nat wordt terwijl ze niet hoefde te douchen, dan duurt de ochtendroutine veel te lang haha.

één jaar geleden

In de box met speelgoed met alle deuren open of tijdens zn dutje.

één jaar geleden

Reactie op 11102021

Oooh ook leuk idee met dat droog badje. Klimt hij er niet uit?
Nee dat is ons ligbad waar hij dan in speelt die is 70cm diep dus z’n hoofdje komt er net boven, gelukkig lukt hem dat nog niet 🤣

één jaar geleden

Deze zet ik in de badkamer en speel ondertussen een beetje kiekeboe😬 ze vermaakt zich hier altijd goed in

één jaar geleden

Wat hebben jullie kindjes veel geduld zeg🙈 als ik m hier in 'n stoel zet of iets anders en ik ga douchen, daar heeft die van ons geen geduld voor😂 ik douche als m'n man thuis is of savonds als de kleine op bed ligt!

één jaar geleden

Ik zet d'r in bedje met wat speelgoed. Meestal kleed ik haar aan, zet haar in bed. En dan ga ik me douchen en aankleden

één jaar geleden

Ik douche savonds als hij slaapt. In het weekend ook sochtends maar dan als mijn vriend er is. Of overdag als hij ligt te slapen..