42 Reacties

één jaar geleden

Ik douche altijd in de ochtend. Vaak is mijn man wel thuis. En als hij vroege dienst heeft, zet ik haar gewoon in de woonkamer met iets te spelen wat ze bijna nooit krijgt, bijvoorbeeld mijn portemonneetje met pasjes. En terwijl ik douche hobbelt ze naar de keuken toe en klopt vanzelf op de douchedeur (onze douche is nog ouderwets beneden, vast aan de keuken) en dan kletsen we door de deur heen. Anders stapt ze zo de douche in bij me;) Het zijn douchebeurten van snel binnen een paar minuutjes afspoelen en drogen. Haren wassen, scheren doe ik alleen wanneer mijn man ook thuis is en ik langer kan douchen:)

één jaar geleden

Ik kan niet meer douchen als ik alleen ben. Onze douche is te klein en onhandig om hem er te laten spelen. Ik douchte eerst tijdens het eerste dutje van mijn zoon, tegenwoordig gaat hij pas tussen 12 en 1 naar bed en dus douche ik nu terwijl mijn man en zoon opstaan. Mocht onze zoon nog slapen, blijft mijn man nog even bij hem liggen.

één jaar geleden

Op de dagen dat ik vrij ben en de kinderen alleen thuis heb sta ik gewoon optijd op. Ik weet hoelaat ze ongeveer wakker zijn dus ga net ervoor douche. En ja.. worden ze dan net wakker dan zullen ze heel even moeten wachten, maar meestal vermaken ze zich wel even in hun bed. Echt haren wassen doe ik savonds als mijn man ook thuis is.

één jaar geleden

Wauw wat een voorbeeldige kindjes allemaal, ik hoef het niet eens te proberen denk ik😂 we hebben alleen een inloopdouche met toilet op de badkamer dus los laten kruipen word hem zoiezo niet en ergens inzetten heeft ze echt geen geduld voor als ik niet met dr mee kan doen. Ik douche altijd savonds als ze op bed ligt.

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Nee dat is ons ligbad waar hij dan in speelt die is 70cm diep dus z’n hoofd ...
Ooooh ok ik dacht een babybadje. Ok wij hebben geen bad dus dat idee kan ik al parkeren haha

één jaar geleden

Reactie op Mommyb93

Deze zet ik in de badkamer en speel ondertussen een beetje kiekeboe😬 ze ve ...
Hmm ben niet zo voor bouncers maar voor tijdens de douche misschien niet zo mis 🤔

één jaar geleden

Reactie op Marwie

Wauw wat een voorbeeldige kindjes allemaal, ik hoef het niet eens te prober ...
Oh jeetje hopelijk blijft het hier goed gaan dan 😂 ik hoor ook over andere kindjes die in hun bedje of box wachten, dat moet ik dan weer echt niet proberen haha.

één jaar geleden

Reactie op 11102021

Hmm ben niet zo voor bouncers maar voor tijdens de douche misschien niet zo ...
Ja voor het douchen inderdaad heel handig en het komt niet elke dag voor, vooral als een van ons alleen is, is het echt makkelijk. Wij hebben ook geen traphekjes ofzo dus kunnen haar niet zomaar 'los' laten gaan

één jaar geleden

Reactie op Marwie

Wauw wat een voorbeeldige kindjes allemaal, ik hoef het niet eens te prober ...
Haha hier ook🤷‍♀️

één jaar geleden

Ik zet mijn zoontje in zijn bedje met wat speeltjes , hij vermaakt zich eigen altijd goed , hij valt meestal zelfs in slaap , dan slaapt hij als ik klaar ben met douche

één jaar geleden

Reactie op D.D.Z

Ik zet mijn zoontje in zijn bedje met wat speeltjes , hij vermaakt zich eig ...
Verder ga ik als ik moet werken betijds me bed uit , dan kan ik eerst mezelf helemaal klaarmaken terwijl hij verder slaapt en als ik helemaal klaar ben haal ik hem uit bedje en maak ik hem klaar

één jaar geleden

Gewoon in de kinderstoel tegenover de douche met een boterham en wat drinken in de hand. 2 in 1 :)

één jaar geleden

Wat heerlijk dat ze allemaal zo lekker tevreden zijn. Die van mij hoef ik niet te laten wachten, ik stond vanmorgen mijn makeup te doen en hoor achter me de wc deksel dicht gaan. En ik hoor haar zeggen, ohoh. Makeup kwast in het toilet 😫😂 als we samen douchen zit zij in haar badje naast mij in de inloop douche, en zorg ik dat ik rapido ben , als ze t zat is klimt ze er namelijk uit. Ik douche liever savonds als de husband thuis is.

één jaar geleden

Reactie op oktoberbaby21

Wat heerlijk dat ze allemaal zo lekker tevreden zijn. Die van mij hoef ik n ...
Neeeee 😱😱😱 wat balen zeg van die kwast. Hier ook vaak 's avonds douchen maar m'n vriend werkt in shiften dus ben vaak alsnog alleen. Ik hoor m'n baby steeds huilen terwijl ze niet huilt 🥲 en soms huilt ze wel echt en denk ik 'dat ik het weer hoor' 😭😭😭

één jaar geleden

Ik douche overdag in zijn eerste slaapje, zodat we in de ochtend samen lekker ontbijten/spelen in pyama. Rond 08.30 gaat hij vaak een uurtje slapen dus dan douche ik. Op werkdagen douche ik om 05.00, maak dan beneden alles klaar en maak hem om 06.00 wakker zodat hij kan ontbijten en dan om 06.20 vertrekken wij naar de opvang. Zodra onze bovenverdieping klaar is wordt hier ons laatste traphekje geplaatst en laat ik hem denk ik gewoon z’n gang gaan in zijn kamer. (Ik maak daar dan een speelhoekje)

één jaar geleden

Reactie op BoJ

Ik douche overdag in zijn eerste slaapje, zodat we in de ochtend samen lekk ...
Wij staan vaak pas op om 8u30 dus hier geen ochtendslaapjes meer 🤭

één jaar geleden

Hier doe ik het altijd in de avond als me vriend er ook is. Tenzij ik echt een keer eerder moet doe ik het tijdens ze slaapt. Als ik haar namelijk laat lopen dan stapt ze er zo bij 🤣. Ze is een echt waterratje en laat zich niet tegenhouden dan 😅.

één jaar geleden

Reactie op 11102021

Wij staan vaak pas op om 8u30 dus hier geen ochtendslaapjes meer 🤭
Oh nee die luxe hebben wij niet!😂 ik zou in jouw positie dan gewoon om 08.00 gaan douchen, net voordat je kindje wakker word! Lijkt mij heerlijk😂

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Hier inloopdouche. Of ik zet hem naast mij op de grond en zit hij in z’n ei ...
Bedankt voor deze tip!! Ik heb haar nu ook in ons ligbad gezet met wat speelgoed, heb heerlijk kunnen douchen en zij ook tevreden 👌

één jaar geleden

Reactie op BoJ

Oh nee die luxe hebben wij niet!😂 ik zou in jouw positie dan gewoon om 08. ...
Ze belandt elke nacht in het grote bed dus voor haar opstaan is niet veilig ivm dat ze uit bed kan vallen als ze ineens wakker wordt. En ik wil helemaal niet vroeger opstaan hahhaa. Van mij mag het zelfs nog wat later dan 8u30 😶😶😶